اعلام جزئیات حمل ونقل جاده ای زوار حرم امام رضا (ع)

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از شروع طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از امروز، دوم مهر، اطلاع داد.

اعلام جزئیات حمل ونقل جاده ای زوار حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، با بیان اینکه طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از امروز شنبه دوم مهر شروع می ود و تا نهم مهر به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: همه سرویس های ناوگان عمومی مسافری جاده ای اعم از سرویس های ثابت و فوق العاده در سامانه های اینترنتی روزفروش و پیش فروش بلیت سفر ارائه می گردد و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، بیان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه اندازی می گردد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای توضیح داد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت شرایط دربستی تا نهم مهر ممنوع است و محدودیت های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می گردد.

شهرکی اضافه نمود: قرارگاه حمل و نقل جاده ای در ستاد مرکزی این سازمان و بعلاوه پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست های مشترک جهت هماهنگی با سازمان ها و ارگان های مرتبط به ویژه سازمان های نظارتی و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت های لازم برگزار می گردد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید نمود: راهدارخانه های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول راستا پیاده روی است و گشت های راهداری در محورهای این استان و سایر استان ها حضور مستمر دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2164

به "اعلام جزئیات حمل ونقل جاده ای زوار حرم امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات حمل ونقل جاده ای زوار حرم امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید