این چند اشتباه آرایشی، شما را پیر می نماید

به گزارش تور آسیایی ارزان، همه خانم ها دوست دارند همواره و در همه جا زیبا و با طراوت باشند؛ اما همه باید بدانند فقط کافی است که مرتکب چند اشتباه شوید، تا چهره پیر و خسته داشته باشید.

این چند اشتباه آرایشی، شما را پیر می نماید

اشتباهات آرایشی پیر نماینده را یاد بگیرید و هرگز آن ها را تکرار نکنید. اگر دوست دارید پوستی زیبا و باطراوت داشته باشید و آرایشی که می کنید سن شما را زیاد نکند، همراه مجله اینترنتی دلتا باشید و به توصیه های ما عمل کنید.

عناوین مطلب

  • اشتباهات آرایشی پیر نماینده
    • یکی از اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده نکردن از مرطوب نماینده است
    • اشتباه در انتخاب رنگ آرایش
    • یکی از اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده از کرم پودر زیاد است
    • برنزه کردن پوست
    • از دیگر اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده از رژگونه نامناسب است
    • بعلاوه بخوانید:

اشتباهات آرایشی پیر نماینده

در این مطلب به چند مورد از مهم ترین اشتباهاتی که شما را پیر می کنیم، می پردازیم.

یکی از اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده نکردن از مرطوب نماینده است

یکی از بزرگ ترین اشتباهات بعضی از افراد، استفاده نکردن از مرطوب نماینده است. عدم استفاده از مرطوب نماینده باعث خشک و پیرشدن پوست می گردد. همه افراد باید از مرطوب نماینده استفاده نمایند. فرقی ندارد پوستی خشک یا چرب دارید این یک ضرورت است.

اشتباه در انتخاب رنگ آرایش

همواره قبل از خرید یک محصول آرایشی ابتدا آن را روی پوست خود امتحان کنید. زیرا اگر از محصولاتی که تناژ رنگی مناسبی برای پوست شما ندارند بهره ببرید، پوستتان چندرنگ دیده می گردد و این حالت اصلاً مجذوب کننده نیست.

یکی از اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده از کرم پودر زیاد است

بعضی از خانم ها تصور می نمایند هرچه از کرم پودر بیشتری استفاده نمایند، پوستی یک دست تر خواهند داشت. درصورتی که اصلاً این گونه نیست و این افراد دارای پوستی کیکی شکل و چندلایه هستند. این کار نه تنها پوست آن ها را زیبا نمی نمایند، بله باعث پیری پوست نیز می گردد.

برنزه کردن پوست

هرگز تمام صورت خود را برنزه نکنید. این کار زیبای و طراوت پوست شما را می گیرد. خانم ها تصور می نمایند این کار باعث زیبایی آن ها می گردد؛ اما اشتباه است؛ بلکه این کار باعث پیری چهره افراد می گردد. اگر دوست دارید پوست خود را برنزه کنید مقداری از برنزه نماینده را روی استخوان گونه، پیشانی و خط فک تست کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، چهره زیبا و برنزه ای خواهید داشت.

از دیگر اشتباهات آرایشی پیر نماینده استفاده از رژگونه نامناسب است

از رژگونه ای بهره ببرید که سبب خنده دار شما نگردد و چهره شما را مصنوعی نشان ندهد. برای تغییر رنگ گونه، رژگونه ای با رنگ مناسب انتخاب نمایید و سپس برای زدن رژگونه برس را داخل آن بزنید، اضافه های آن را با ضربه خارج نموده و روی پوست صورت خود بزنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این آرایش های آسان شما را مجذوب کننده می نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2252

به "این چند اشتباه آرایشی، شما را پیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این چند اشتباه آرایشی، شما را پیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید