این گوشی بیشترین سرعت شارژ را در بین دستگاه های مالی خواهد داشت

به گزارش تور آسیایی ارزان، نسخه هندی یکی از گوشی های ریلمی بیشترین سرعت شارژ را در محدوده قیمتی خود خواهد شد.

این گوشی بیشترین سرعت شارژ را در بین دستگاه های مالی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش زومیت، گوشی ریلمی 12X که مدتی پیش در چین معرفی شده بود، با مشخصات متفاوتی به بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش 91Mobiles، برخلاف نسخه چینی ریلمی 12X که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می نماید، نسخه هندی این گوشی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد نمود. چنین چیزی یعنی تازهترین گوشی ریلمی بیشترین سرعت شارژ را در محدوده قیمتی خودش دارد.

به لطف شارژ سریع 45 واتی، ظرف مدت 30 دقیقه باتری تا 50 درصد شارژ می گردد. گوشی تازه چینی ها از شارژ معکوس هم پشتیبانی می نماید. یکی دیگر از تفاوت های نسخه هندی با نسخه چینی به Dynamic Button مربوط می گردد. کاربران می توانند با استفاده از این دکمه به بخش های مختلف گوشی دسترسی پیدا نمایند.

از مشخصات ریلمی 12X می توان به صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 6100 پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی اشاره نمود.

قیمت گوشی تازه ریلمی 12X برای نسخه چینی چیزی حدود 195 دلار اعلام شده است؛ اما احتمالاً نسخه هندی کمتر از 179 دلار قیمت خواهد داشت. باید دید که محصول تازه ریلمی می تواند در بین برترین گوشی های مالی بازار قرار بگیرد یا خیر.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 فروردین 1403 بروزرسانی: 5 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4479

به "این گوشی بیشترین سرعت شارژ را در بین دستگاه های مالی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی بیشترین سرعت شارژ را در بین دستگاه های مالی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید