بازدید بیش از 44 هزار جهانگرد از گلپایگان

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: ارگ تاریخی گوگد، سنگ نگاره ها، مناره سلجوقی و امامزادگان 17 تن بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی را به خود اختصاص دادند.

بازدید بیش از 44 هزار جهانگرد از گلپایگان

به گزارش خبرنگاران، مصطفی قانونی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان گلپایگان از 24 اسفندماه سال گذشته شروع شد و تا انتها تعطیلات عید سعید فطر ادامه خواهد داشت. از شروع تعطیلات نوروز تا کنون اقامت بالغ بر 44 هزار نفر مسافر و جهانگرد در شهرستان گلپایگان ثبت شده است و پیش بینی می کنیم که با توجه به تعطیلات عید سعید فطر این آمار افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال تازه تا به امروز 150 هزار نفر بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی مانند مناره سلجوقی، خانه تاریخی معظمی، ارگ تاریخی، بازار تاریخی، حمام آقاحسین، مسجد جامع و ...به وسیله جهانگردان و مسافران نوروزی ثبت شده است، اما ارگ تاریخی گوگد، سنگ نگاره ها، مناره سلجوقی و امامزادگان 17 تن بیشترین آمار بازدید جهانگردان نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی شهرستان گلپایگان گفت: روز گذشته جلسه ستاد تسهیل خدمات سفر را برگزار کردیم تا دستگاه های مختلف شهرستان هماهنگی لازم برای استقبال هرچه بهتر از مسافران را در تعطیلات عید سعید فطر داشته باشند. با توجه به تکمیل ظرفیت اقامت هتل، سراچه ها، بوم گردی ها، خانه های تاریخی و... پیش بینی می کنیم در روزهای انتهای هفته جاری شاهد تعداد زیادی مسافر در سطح شهرستان گلپایگان باشیم.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 22 فروردین 1403 بروزرسانی: 22 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4872

به "بازدید بیش از 44 هزار جهانگرد از گلپایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 44 هزار جهانگرد از گلپایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید