بازدید گردشگران از اصفهان رکورد نوروز را شکست

به گزارش تور آسیایی ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: ورود گردشگران به جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار بازدید گردشگران در دومین روز از عید فطر رکورد نوروز را شکست.

بازدید گردشگران از اصفهان رکورد نوروز را شکست

به گزارش خبرنگاران، از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان پنجشنبه شب اضافه کرد: از صبح امروز و در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر تا به امروز 60 هزار و 654 گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان بازدید به عمل آورده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بوده که بازدید 57 هزار نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید، با این وصف از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان در فروردین ماه شکسته شد.

دبیر ستاد سفر استان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران از جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار گردشگران عید فطر تا فردا (جمعه) همچنان افزایش خواهد یافت.

محققیان گفت: بر اساس پیش بینی ها، ستاد سفر استان اصفهان از روزهای گذشته آماده خدمات رسانی به گردشگران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از 22 هزار اثر تاریخی (یک هزار و 940 اثر ملی و 15 اثر ثبت جهانی) و افزون بر 600 خانه تاریخی و جاذبه های مختلف طبیعی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی در کانون توجه گردشگران واقع شده است.

این استان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید انواع مختلف صنایع دستی ایران به شمار می رود و از 299 رشته صنایع دستی مربوط به ایران تعداد 200 رشته مربوط به استان اصفهان است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 24 فروردین 1403 بروزرسانی: 24 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4893

به "بازدید گردشگران از اصفهان رکورد نوروز را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید گردشگران از اصفهان رکورد نوروز را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید