بازی Phantom Fury اردیبهشت ماه برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، طبق اعلام شرکت 3D Realms (سازندگان پشت بازی Duke Nukem 3) و استودیو Slipgate Ironworks، دنباله بازی بومر شوتر Ion Fury که با نام فانتوم فیوری (Phantom Fury) معرفی شده است، ماه آینده برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی Phantom Fury اردیبهشت ماه برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

بازی Phantom Fury قرار است در تاریخ 23 آوریل 2024 (4 اردبیهشت 1403) به وسیله استیم و GOG برای کامپیوتر عرضه گردد. عرضه نسخه های کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده اما تاریخ عرضه ای برای آن ها اعلام نشده است.

طبق توضیحاتی که در صفحه استیم این بازی آورده شده است، قهرمان بازی یعنی شِلی بمبشل هریسون (Shelly Bombshell Harrison) در بازی Phantom Fury سال ها پس از مبارزه با جادوس هسکل (Jadus Heskel)، در دنیای تازهی بیدار می گردد و به دستور همکار قدیمی اش با بازوی بیونیکی تازهی از کما خارج می گردد.

شلی که وظیفه ایمن سازی یک مصنوع بسیار خطرناک یعنی Demon Core افسانه ای را بر عهده دارد، در حالی که سعی می نماید بر گذشته خود غلبه کند تا آینده بشریت را نجات دهد، سفری شدید را در اطراف ایالات متحده شروع می نماید.

اگرچه Phantom Fury موتور بازی سازی خود یعنی Build Engine را کنار گذاشته است اما هنوز گرافیک الهام گرفته از آثار رترو را کاملاً ترک نکرده است. این به صراحت به وسیله توسعه دهندگان گفته نشده است، اما به نظر می رسد که این بازی خود را به عنوان یک واقعیت جایگزین برای Duke Nukem Forever، در پی واقعیت جایگزین Duke Nukem 3D معرفی می نماید و می خواهد چیزی را ارائه کند که آن بازی پیروز به آن نشد.

شرکت 3D Realms اخیراً شاهد اخراج کارکنان به عنوان بخشی از بازسازی ساختار امبریسر گروپ بود. طبق گزارش های اخیر آن ها به خاطر معامله 500 میلیون دلاری فروش شرکت سیبر به وسیله امبریسر، در حال جدایی از امبریسر گروپ هستند. به نظر می رسد که شرایط آن ها باید جهنمی برای کوشش و کوشش بیشتر باشد اما تماشا این که تیم توسعه دهنده توانست فانتوم فیوری را به انتها توسعه خودش برساند، خوشایند است.

بازی Phantom Fury قرار است در تاریخ 4 اردبیهشت 1403 برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. شما می توانید در پایین تریلر تازه منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اسفند 1402 بروزرسانی: 29 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4364

به "بازی Phantom Fury اردیبهشت ماه برای کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Phantom Fury اردیبهشت ماه برای کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید