بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم معرفی چهره ها، کسب و کارها و محصولات برگزیده صنعت مالی، اپلیکیشن بام بانک ملی ایران ، بین اپلیکیشن های بانکی کشور به پاس پیشگامی در زمینه توسعه تجربه کاربری، بهترین اپلیکیشن بانکی کشور معرفی گردید.

بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد

این چهارمین سالی است که ماهنامه عصر تراکنش در ویژه نامه خاتمه سال خود فهرستی از بهترین های سال را در بخش های گوناگون اپلیکیشن ها،محصولات برگزیده صنعت مالی تاثیرگذارترین چهره ها و کسب و کارها معرفی می نماید ؛ در مراسمی که به همین مناسبت برگزار گردید ؛ بام بانک ملی ایران به عنوان بهترین اپلیکیشن معرفی و رجبیان نماینده اپلیکیشن بام بانک ملی ایران پس از دریافت جایزه ضمن ابراز خرسندی از این انتخاب گفت: مجموعه بام در سال 1396 آغاز به کار کرد و در حال حاضر به بلوغ رسیده است.

لازم به ذکر است بام از سوپرمحصولات بانک ملی ایران و منطبق بر استانداردهای جهانی است که تا کنون در بسیاری از ارزیابی های حرفه ای رتبه نخست را کسب نموده است.

این سامانه با بیش از 10 میلیون نصب یکی از پرنصب ترین اپلیکیشن های بانکی موجود در کافه بازار از سوی کاربران شناخته شده و امتیاز 4.8 از کاربران دریافت نموده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 اسفند 1402 بروزرسانی: 21 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4082

به "بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید