با این ترفندها خانه را شیک و زیبا کنید

به گزارش تور آسیایی ارزان، برای اینکه خانه شیک و زیبایی داشته باشید رعایت بعضی نکات لازم است. برای آشنایی با این نکات ما را همراهی کنید.

با این ترفندها خانه را شیک و زیبا کنید

داشتن خانه ای شیک و زیبا آرزوی بسیاری از افراد است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات دکوراسیون خانه شیک و زیبا می پردازیم.

دکوراسیون خانه شیک و زیبا

اگر شما هم در پی این موضوع هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

درب ورودی را دست کم نگیرید

اگر می خواهید در اولین نگاه خانه شما شیک و مجذوب نماینده به نظر برسد به درب ورودی منزل اهمیت دهید. اولین چیزی که در خانه شما دیده می گردد درب ورودی است. به عنوان مثال می توانید رنگ شاد و براقی را برای آن در نظر بگیرید.

استفاده از رنگ های خنثی از نکات دکوراسیون خانه شیک و زیبا

استفاده از رنگ های خنثی مانند رنگ بژ یا خاکستری نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. این رنگ ها به آسانی قابلیت هماهنگی با سایر رنگ ها را دارند و شما در هر زمانی که دکور خانه را تعویض کردید می توانید وسایل تازه را با آن ها هماهنگ کنید. بعلاوه رنگ های خنثی این قابلیت را دارند که خانه شما را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشان دهند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب در خانه برای مبلمان روکش زیبا بدوزید +ویدیو سر بزنید.

چیدمان صحیح مبلمان در اتاق نشیمن

چیدمان مناسبی را برای مبلمان در نظر بگیرید. مبلمان را به گونه ای بچینید که افراد به راحتی بتوانند با یکدیگر مکالمه نمایند. هیچ گاه مبلمان را به دیوار نچسبانید؛ زیرا این کار باعث می گردد که اتاق شما کوچک تر نشانه داده گردد. سعی کنید همواره پایه های جلوی مبلمان بر روی فرش قرار بگیرد.

بگذارید نور در خانه شما بتابد

استفاده از پرده های تیره و چندلایه در دکوراسیون منزل منسوخ شده است. امروزه یک پنجره بدون پرده بسیار زیباتر از یک پنجره با پرده های زشت و بی قواره است. پس پرده را طوری انتخاب کنید که دارای پارچه ظریف با رنگی خنثی یا روشن باشد. در این صورت نور خورشید وارد اتاقتان شده و می توانید از درخشش آن لذت ببرید. علاوه برآن این نور می تواند تاثیرات زیادی بر خلق وخو و سلامتی شما نیز داشته باشد. برترین پارچه ها برای این پرده ها شامل کتان، نخ و ابریشم است.

استفاده از آینه از نکات دکوراسیون خانه شیک و زیبا

آینه می تواند فضای منزل را روشن و بزرگ کند. بعلاوه اثر نور را در فضا دوچندان نموده و انعکاس نور را زیاد می نماید. حواستان باشد که آینه در جای مناسبی قرار گیرد. برترین جا می تواند دیوار مقابل پنجره باشد. این کار باعث می گردد که نور خیلی بیشتری وارد فضا گردد.

استفاده از تابلو بر روی دیوار

تابلوها نقش زیادی را در زیبایی دکوراسیون منزل دارند و این قابلیت را دارند که به تنهایی فضا را شیک و مدرن نمایند. نکته مهم در نصب تابلوها این ست که هم طراز با سطح بینایی شما باشد و تمامی افراد اعم از کوتاه قد یا بلندقد بتوانند دید خوبی به تابلو داشته باشند. بعلاوه مقدار تابلو باید متناسب با مقدار دیواری باشد که روی آن نصب می گردد و نباید بزرگ تر یا کوچک تر از آن باشد.

نورپردازی چندلایه ای از نکات دکوراسیون خانه شیک و زیبا

طراحان داخلی می گویند که هر اتاق باید دارای سه نوع نورپردازی باشد.

  • نورپردازی محیطی: این نوع نورپردازی روشنایی کلی فضا را تامین می نماید.
  • نورپردازی موضعی: از این نورپردازی برای روشنایی بخشی خاص استفاده می گردد. به عنوان مثال از آباژور می توانید برای روشنایی بخشی از میز بهره ببرید.
  • نورپردازی تاکیدی: این نوع نورپردازی برای تاکید بر روی وسیله ای خاص به خصوص تابلوهای هنری استفاده می گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تنها با یک جعبه کفش وسایل کاربردی بسازید!را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2206

به "با این ترفندها خانه را شیک و زیبا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این ترفندها خانه را شیک و زیبا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید