با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!، فیلم

به گزارش تور آسیایی ارزان، با گذشت زمان، حساسیت بدنه خودروها با توجه به نوع طراحی بیشتر شده و نیازمند محافظت بیشتری است. به تازگی نوآوری جدیدی در محافظت از بدنه خودرو در ایران و دنیا مرسوم شده که به احتمال زیاد جایگزین بیمه بدنه خواهد شد!

با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!، فیلم

امیرمسعود عابدین: کاور بادی فِنس یا PPF، لایه ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می نماید. علاوه بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر یاری بسیاری می نماید.

دو نوع بادی فِنس شفاف و مات وجود دارد. قبل از نصب کاور، بدنه به طور کامل تمیز و آنالیز می گردد تا نقصی نداشته باشد. پس از این کار، تمام بدنه خودرو، دو بار پولیش می گردد.

سپس یک لایه بسیار نازک از روی کاور جدا می گردد تا خاصیت چسبندگی پیدا کند. یک محلول خاص روی بدنه اسپری می گردد و بلافاصله کاور نصب می گردد.

به گزارش خبرنگاران ، سختی و آسانی کاور کردن، متناسب با شکل و فرم بدنه خودرو است. وقتی خودروی شما دارای کاور محافظتی است، دیگر نمی توانید از کارواش اتوماتیک بهره ببرید.

عمر کاور متناسب با برند و نوع جنس آن می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ممکن است یک کاور بادی فنس تا 2 سال عمر کند. با این لایه محافظتی، رنگدانه های بدنه بیشتر نمایان می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5131

به "با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید