با فدا شدن مسافرین صنعت هوانوردی از بین خواهد رفت

به گزارش تور آسیایی ارزان، یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعت هوانوردی وابسته به مسافر است. با فدا شدن مسافرین نهایتا این صنعت نیز از بین خواهد رفت.

با فدا شدن مسافرین صنعت هوانوردی از بین خواهد رفت

سید هادی بهادری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما اعلام کرد: متاسفانه امروز هزینه های مردم بر اساس دلار است ولی درآمد آنها بر اساس ریال. آنچه امروز در حال اتفاق افتادن است افزایش قیمت ها حتی قیمت های وابسته به دولت است. در حالی که درآمد مردم ثابت است. افزایش قیمت بلیت پروازها نیز منجر به کم شدن استقبال مردم از سفرهای هوایی خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد: امروز توانایی مردم در سفرهای هوایی کاهش یافته است چراکه قیمت یک پرواز رفت و برگشت از شهرستان ها به تهران به یک میلیون تومان رسیده است.

بهادری با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی اظهار نموده که حفظ صنعت هوانوردی از قیمت پروازها مهم تر است اعلام کرد: صنعت هوانوردی وابسته به مسافر است. با فدا شدن مسافر نهایتا این صنعت نیز از بین خواهد رفت. باید حمایت های لازم از مسافرین انجام گردد تا این صنعت بتواند بر روی پای خود بایستد. هزینه های زیادی برای توسعه فرودگاه ها گردیده است. با عدم حمایت از مسافرین و از بین رفتن این صنعت شاهد هدر رفت سرمایه نیز هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا امروز شاهد افزایش بیش از 55 درصدی نرخ بلیت ها که به گفته وزیر راه و شهرسازی متاثر از نرخ ارز است، هستیم اعلام کرد: امروز قیمت بلیت ها سه برابر گردیده است. هر بلیت حداقل 60 درصد افزایش یافته است حتی بعضا ما شاهد افزایش قیمت صد در صدی نیز هستیم. این امر ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح است. دولت باید در این زمینه تدبیری بیندیشد. آنچه امروز دیده می گردد یک بی تدبیری مدیریتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 78

به "با فدا شدن مسافرین صنعت هوانوردی از بین خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فدا شدن مسافرین صنعت هوانوردی از بین خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید