برای سفر ترکیه مرزی غیر از بازرگان جایگزین گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از مسافران زمینی ترکیه درخواست کرد به علت ازدحام جمعیت در بازرگان، مرز خروجی دیگری را جایگزین نمایند و بعلاوه از دو بندر چارک و آفتاب در جنوب ایران استفاده نشود.

برای سفر ترکیه مرزی غیر از بازرگان جایگزین گردد

به گزارش خبرنگاران، مصطفی فاطمی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به ازدحام مرز بازرگان از تورهای مسافرتی درخواست کرد تدابیر لازم را انجام دهند و از مرزهای جایگزین به منظور تردد مسافران به کشور ترکیه استفاده نمایند.

او با اشاره به بسته بودن بندر چارک و آفتاب به علت شرایط آب و هوایی، تاکید نمود: اطلاع رسانی لازم به مسافران به منظور تردد نکردن از این دو بندر انجام گردد.

فاطمی بعلاوه گفت: ممنوعیت استفاده از شناورهای غیرمجاز مورد تاکید باشد.

698 اخطار، تعطیلی و تعلیق تأسیسات گردشگری

یحیی نقی زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نیز با اشاره به آمار نظارت های صورت گرفته از 24 اسفندماه 1402 تا دوم فروردین ماه 1403، اظهار کرد: براساس آمار سامانه جامع نظارت و اطلاعات تأسیسات گردشگری در مجموع 4 هزار و 735 بازدید نظارتی از این تأسیسات صورت گرفته است، که در مجموع تذکر، اخطار، تعطیلی، تعلیق و نواقص 698 مورد و تشویق ها 258 مورد بوده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری بعلاوه به ارائه گزارش بازدیدهای انجام نظارتی از تأسیاست گردشگری و سرویس های بهداشتی و رسیدگی به شکایت ها تاکید نمود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 3 فروردین 1403 بروزرسانی: 3 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4439

به "برای سفر ترکیه مرزی غیر از بازرگان جایگزین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر ترکیه مرزی غیر از بازرگان جایگزین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید