برگزاری بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/زنجان رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: برنامه های حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود.

برگزاری بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی

امیر نعمتی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده و جلوگیری از شیوع کرونا، برنامه های حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی هر سال از 20 فروردین ماه هفته هنر انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود که امسال با توجه به شرایط به وجود آمده، از 23 تا 29 فروردین برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این مسئول شرح داد: برنامه های امسال در فضای مجازی برگزار شده و در بخش تولید نیز به منظور جلوگیری از حضور و تجمع، هنرمندان آثار خود را در خانه تولید و تحویل حوزه هنری می دهند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: هنر دینی و هنر اسلامی از گذشته ها وجود داشته و در ادیان مختلف شاهد تجلی آن بوده ایم، هنر انقلابی نیز در کشورهای مختلف وجود داشته ولی هنر انقلاب اسلامی مختص ایران بوده و با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در هفته هنر انقلاب اسلامی، هنری مدنظر ما است که ویژگی ها، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بشناسد و نشان دهد.

نعمتی اضافه کرد: همچنین در حوزه هنری، همراه هنری هستیم که مردمی باشد، لایه های مختلف جامعه را بشناسد و با زبان هنر به خوبی بازتاب دهد و بتواند راه حلی برای حل آن مسائل نشان دهد.

این مسئول شرح داد: ما در حوزه هنری علاوه بر اینکه می خواهیم آن بخش از هنر که برای مردم و جامعه است، حضور پررنگ تری داشته باشد، در فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی و نیز گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد ارزش های اسلامی نیز تاکید می کنیم.

وی گفت: فضاسازی شهری و تبلیغات، برگزاری شب شعر، ارائه گزارش تولیدات و عملکرد حوزه هنری در شاخه های مختلف هنری در فضای مجازی، تولید آثاری مانند نقاشی و پوستر که به صورت مجازی توزیع می شود، تولید مجموعه شعر شاعران، تولید مجموعه داستان های بانوان نویسنده استان و غیره، از برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 960

به "برگزاری بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید