بهترین مقاصد گردشگری برای هر ماه از سال

به گزارش تور آسیایی ارزان، بهترین مقاصد گردشگری

در دنیا مقاصد گردشگری زیادی وجود دارد که نام بردن از همه آن ها واقعا غیر ممکن و محال است. با این حال باید به هر کدام از آن ها در زمان مناسب سفر کرد، برای مثال شما می توانید در هر فصل سال به تایلند سفر کنید و کاری غیر ممکن نیست، با این حال اگر دوست داشته باشید از سفرتان نهایت لذت و استفاده را ببرید، منطقی این است که در زمانی سفر کنید که آب و هوای آن مطبوع باشد و خبری از باران های موسمی و سیل آسا هم نباشد. به همین علت است که هر مقصدی، در مدتی از سال در بهترین حالت خود است. به عبارت دیگر، در این نوشتار خبرنگاران می خواهیم بهترین مقاصد گردشگری را برای هر ماه از سال معرفی کنیم.

بهترین مقاصد گردشگری برای هر ماه از سال

بانکوک، تایلند | دی

به آسیا گردی علاقه دارید و دوست دارید ناشناخته های آسیا را کشف کنید؟ پس به بانکوک بروید، سفر به بانکوک یعنی سفر به سنت و مدرنیته در آن واحد، آن هم در یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا. بهترین زمان سفر به بانکوک ماه ژانویه است.

هاوانا، کوبا | بهمن

اگر علاقه به ساختمان ها و ماشین های قدیمی دارید و دوست دارید به جایی با فرهنگ جالب و متنوع سفر کنید، کوبا باید مقصد سفرتان باشد. ماه فوریه بهترین زمان سفر به هاوانا در کوبا است چرا که هوا در بهترین شرایط ممکن خود است. مطمئنا از اتمسفر و فضای لاتین این شهر خیلی خوشتان خواهد آمد.

دوبلین، ایرلند | اسفند

خوبی سفر به ایرلند به عنوان یک کشور اروپایی این است که می توانید سفری اقتصادی هم به آن داشته باشید. بهترین زمان سفر به دوبلین در ماه مارس است که شانس این را هم خواهید داشت تا در روز سنت پاتریک که یکی از مهم ترین جشن های ایرلندی هاست شرکت کنید.

پاریس، فرانسه | فروردین

بدون شک بهار، فصل دلپذیری برای دیدن شهر عشق و نور یعنی پاریس است. بناهای تاریخی، بناهای یادبود، غذاهای خوشمزه، مغازه های بسیار و موزه های فراوان در این شهر در دسترس است. در ضمنً اگر در آپریل به پاریس بروید، می توانید از فستیوال Foire du Trône هم دیدن کنید.

آمستردام، هلند | اردیبهشت

بدون شک ماه می بهترین زمان سفر به آمستردام است. در این زمان به راحتی می توانید با دوچرخه همه جای شهر را بگردید و ببینید بدون این که باران مانعتان شود. در ضمنً در این موقع، گل ها هم کاملا شکوفه کرده اند و آن ها را می توان در سرتاسر کشور دید.

لندن، انگلستان | خرداد

سفر به لندن در ایده آل ترین ماه یعنی ژوئن عالی است چرا که مه معروفی که در آن وجود دارد ناپدید می شود و به همین علت هوا مطبوع تر می شود و به راحتی می توان جاذبه های آن را دید. در ضمنً ارتش پیاده هم در شهر رژه می رود و تولد ملکه را جشن می گیرد که واقعه ای دیدنی است.

ریکجاویک، ایسلند | تیر

اگر همیشه رویای سفر به ایسلند را در سر می پرورانده اید، جولای ماهی است که باید اقدام کنید چرا که بهترین زمان دیدن چشم اندازهای طبیعی و دیدن وال هاست. در ضمنً تعدادی از بهترین فستیوال ها این شهر هم مثل فستیوال Bræðslan که یکی از معروف ترین فستیوال های موسیقی است در همین موقع از سال برگزار می شود.

کوییتو، اکوادور | مرداد

می خواهید به اکوادور سفر کنید؟ در این صورت کوییتو انتخاب خوبی است، کوییتو مرکز کشور اکوادور است و بهترین زمان سفر به آن هم ماه آگوست فصل تابستان است که هم روزها طولانی ترند و هم آفتابی تر…

لیسبون، پرتغال | شهریور

سپتامبر بدون شک یکی از بهترین ماه های سفر به لیسبون و بازدید از این شهر پرتغالی رنگ است، آب و هوا در این زمان عالی است و می توانید با خیال راحت جاذبه های آن را ببینید. در ضمنً نمی توان انکار کرد که لیسبون از بهترین مقاصد گردشگری است.

شانگهای، چین | مهر

خیلی ها هستند که به جای طبیعت عاشق محیط های مدرن و سنتی شهری هستند و ترجیح می دهند به چنین جاهایی سفر کنند. اگر شما هم این چنین هستید، بدون هیچ شک و شبهه ای فورا بار و بندیلتان را ببندید، یک بلیط هواپیمای شانگهای بخرید و به این شهر بزرگ سفر کنید. شانگهای یکی از بهترین مثال های محیط های شهری است. در ضمنً اکتبر را می توان بهترین زمان سفر به شانگهای دانست چرا که رویدادهای زیادی در این ماه از سال اتفاق می افتد، مثلا شانگهای مسترز (Shanghai Masters) که یک تورنمنت و فستیوال بین المللی تنیس است و یا فستیوال بین المللی هنر که در آن انواع کنسرت ها برگزار می شود و گالری های هنری زیادی برپا می شود.

مراکش، مراکش | آبان

مراکش از آن دست مقاصد گردشگری است که تا حالا در مورد آن زیاد حرف زده ایم، یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا که از هر نظر از هر جای دیگری که تا حالا دیده و ندیده اید متفاوت تر است. در میدان شگفت انگیز Jemaa el-Fnaa چرخی بزنید و گوشه و کناره های این شهر حیرت آور را بگردید و مطمئن باشید در هر گوشه ای از آن چیزی برای دیدن وجود دارد، واقعا که مراکش شهر داستان های هزار و یکشب است و بی خود نیست به آن این لقب را داده اند. اگر تصمیم گرفتید به مراکش بروید بهتر است ماه نوامبر را انتخاب کنید.

گواتمالا، آمریکای مرکزی | آذر

گواتمالا هم یکی دیگر از کشورهای بسیار دیدنی است که اغلب به خاطر دلایل مختلفی به عنوان یک مقصد گردشگری نادیده گرفته می شود. اگر در دسامبر به گواتمالا سفر کنید می توانید انتظار قیمت های بسیار پایین را داشته باشید. در ضمنً بهترین وقت برای دیدن وال ها هم هست، مطمئن باشید سفری خاطره انگیز در انتظارتان خواهد بود!

منبع: msn.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2038

به "بهترین مقاصد گردشگری برای هر ماه از سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری برای هر ماه از سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید