بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از افتتاح فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی تا قبل از شروع سال جدید خبر داد.

بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی

به گزارش خبرنگار از ، نواب قائدی در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی، گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانمان در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری و پیمانکار مربوطه، فاز نخست تقاطع غیر همسطح محمد بهمن بیگی یعنی جهت ورودی از سمت بوشهر به شهر شیراز و ورودی زیرگذر این تقاطع به سمت بزرگراه مهدیه و همچنین راستگرد شرق به شمال و شمال به غرب، تا خاتمه سال بهره برداری و زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

او، پروژه های تقاطع غیر همسطح استاد بهمن بیگی، بزرگراه مهدیه و تقاطع غیر همسطح شهید رودکی را سه پروژه خوب عمرانی شهرداری شیراز که در راستای تکمیل رینگ پیرامونی شهر در دست اجرا هستند بیان کرد و بیان داشت: با تکمیل این سه پروژه، بلوار امیر کبیر از وجود خودروهای سنگین نجات یافته و شاهد تسهیل ترافیک در این بلوار خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با تصریح اینکه پس از تکمیل جهتهای روگذر پروژه، عملیات عمرانی زیرگذر این پروژه نیز آغاز خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با افتتاح فاز نخست پروژه تقاطع غیر همسطح محمد بهمن بیگی، شاهد سهولت تردد برای شهروندان شیرازی و میهمانان نوروزی باشیم.

مهندس اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این بازدید با اشاره به مسائل موجود در اجرای این پروژه ، بیان داشت: جابجایی شبکه های آب و گاز و دکل های فشار متوسط و فشار قوی برق در جهت پروژه و همچنین بحث فیبر نوری در قسمت زیرگذر این پروژه، از جمله مسائلی بوده است که در اجرای این پروژه وجود داشته و علاوه بر اینکه شهرداری را متحمل هزینه های زیادی نمود، زمان زیادی نیز صرف رفع این مسائل شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: وجود این مسائل در اجرای این پروژه نه تنها در راندمان کاری همکاران ما تاثیر منفی نداشت، بلکه با اراده ای قوی تر و تلاشی مضاعف و شبانه روزی، طبق برنامه زمان بندی، این پروژه در آستانه بهره برداری قرار گرفته تا شهروندان فهیم شهر شیراز و مراجعه کنندگان به این کلانشهر بتوانند از خدمات شهرداری استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 841

به "بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید