بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 80 متری در تهران

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران- اجاره آپارتمان 80 متری در شمال تهران می تواند معادل خرید خانه در مقرون به صرفه ترین محله های مرکز هزینه داشته باشد. مالک آپارتمان 80 متری در نیاوران بابت اجاره این واحد کرایه ماهانه نمی گیرد، اما 1.7 میلیارد به عنوان پول پیش می خواهد درحالی که همین رقم طبق آمار های رسمی کفاف خرید خانه 80 متری در منطقه 18 تهران را می دهد. اگر برای اجاره آپارتمان 80 متری از گران ترین نقاط تهران فاصله بگیریم و سراغ جنوب شهر برویم، ممکن است با صاحبخانه هایی روبرو شویم که کمتر از 100 میلیون بابت ودیعه طلب می نمایند و رقم اجاره ماهانه را زیر پنج میلیون درنظر گرفتند. البته اغلب این واحد ها یا زمان زیادی از ساختشان گذشته یا بدون امکاناتی مثل آسانسور، پارکینگ و انباری آگهی می شوند.

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 80 متری در تهران

اجاره آپارتمان 80 متری در شمال تهران

به گزارش خبرنگاران، اجاره آپارتمان 80 متری در شمال تهران می تواند خرج میلیاردی برای مستاجر داشته باشد. مالک آپارتمان 80 متری حوالی پارک جمشیدیه تهران رقم یک میلیارد و 700 میلیون تومان را به عنوان پول پیش طلب نموده و درعوض اجاره ماهانه از مستاجر نمی گیرد. رقم 1.7 میلاردی مورد احتیاج برای این واحد 80 متری، دقیقا معادل میانگین ارزش خانه های 80 متری در منطقه 18 تهران است که به عنوان مقرون به صرفه ترین بخش در بازار مسکن مرکز به شمار می رود. این واحد که شش سال از زمان ساختش می گذرد، یک اتاق خواب دارد و با امکانات کامل اجاره داده می گردد. کم نیستند مالکانی که در ازای پول پیش واحد های 80 متری در شمال تهران ارقام میلیاردی طلب می نمایند، اما اغلب آن ها معمولا اجاره ماهانه را برای مستاجر رایگان اعلام می نمایند.

در شمال تهران ارقام شگفت انگیز زیادی بابت اجاره واحد های 80 متری رد و بدل می گردد. مثلا در بلوار اندرزگو مالک واحد 80 متری رقم ودیعه و اجاره ماهانه را به ترتیب 500 و 12.5 میلیون درنظر گرفته است. قابلیت تبدیل ودیعه و اجاره به مستاجر اجازه می دهد به جای پرداخت رقم 12.5 میلیونی ماهانه، هزینه ودیعه را از 500 به 900 میلیون افزایش بدهد. این واحد سال 90 ساخته شده و در معرفی آن از آسانسور، پارکینگ و انباری به عنوان ویژگی های آپارتمان نوشتند. در شمال تهران می گردد صاحبخانه هایی پیدا کرد که با پول پیش کمتری دنبال مستاجر می گردند. مثل مالک آپارتمان 80 متری در نیاوران که رقم ودیعه را 200 میلیون درنظر گرفته، اما ماهی 30 میلیون اجاره می گیرد.

اجاره آپارتمان 80 متری در جنوب تهران

اجاره آپارتمان 80 متری در جنوب تهران ممکن کمتر از 100 میلیون پول پیش لازم داشته باشد. در منطقه 18 تهران که طبق آمار های رسمی مقرون به صرفه ترین نقطه بازار مسکن مرکز است، مالک آپارتمان 80 متری رقم ودیعه را 70 میلیون درنظر گرفته و ماهی 6.5 میلیون اجاره می گیرد. این واحد که در محله یافت آباد، طبقه دوم ساخته شده، بدون پارکینگ اجاره داده می گردد. طبق آنالیز های خبرنگاران، در محله سلسبیل آپارتمان 80 متری که حدود 18 سال از عمر بنا آن می گذرد، اجاره می دهند. پول پیش این واحد 60 میلیون تومان است و مستاجر باید هر ماه چهار میلیون کرایه پرداخت کند. البته این واحد بدون هیچ امکاناتی اجاره داده می گردد.

در محله شاد آباد تهران رقم ودیعه و اجاره ماهانه آپارتمان 80 متری به ترتیب 100 میلیون و پنج میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است. این یکی هم بدون پارکینگ اجاره داده می گردد. در خانی آباد صاحبخانه آپارتمان 80 متری رقم ودیعه را 100 میلیون و اجاره ماهانه را هفت میلیون اعلام نموده است. این واحد که طبقه اول واقع شده، بدون آسانسور اجاره داده می گردد و خبری از پارکینگ هم نیست.

اجاره آپارتمان 80 متری در مرکز تهران

اجاره آپارتمان 80 متری در مرکز شهر معولا حداقل 100 میلیون پول پیش لازم دارد و در طرف مقابل بعضی از صاحبخانه های این منطقه شهر رقمی بیش از نیم میلیارد بابت ودیعه طلب می نمایند. مثل واحدی که حوالی میدان فردوسی آگهی شده که رقم ودیعه آن دقیقا 100 میلیون است و مستاجر باید ماهی هفت میلیون و 700 هم بابت اجاره کنار بگذارد. این واحد تقریبا 20 سال پیزش ساخته شده، دوتا اتاق خواب دارد و با اینکه طبقه اول ساخته شده، بدون آسانسور اجاره داده می گردد.

در خیابان 12 فروردین می گردد واحد 80 متری را زیرنظر داشت که رقم ودیعه و اجاره آن به ترتیب 200 و ماهی شش میلیون است. این یکی سال 85 ساخته شده و در امکانات آن فقط به انباری اشاره شده است. حوالی خیابان جمهوری واحدی برای اجاره دادن به چشم می خورد که رقم ودیعه آن 300 میلیون است و مالک ماهی سه میلیون و 200 هزار تومان اجاره می گیرد. این واحد دوخوابه که در طبقه چهارم ساخته شده، آسانسور ندارد و بدون پارکینگ اجاره داده می گردد.

به گزارش خبرنگاران، یکی از بیشترین ارقامی که صاحبخانه های مرکز شهر برای اجاره واحد های 80 متری درنظر گرفتند، 550 میلیون است که درعوض مالک اجاره ماهانه نمی گیرد. این واحد شش سال پیش ساخته شده، دوتا اتاق خواب دارد و بدون پارکینگ اجاره داده می گردد.

مشخصات آپارتمان های 80 متری در تهران

موقعیت

تعداد اتاق

سن بنا

مشخصات

ودیعه

اجاره ماهانه

نیاوران

یک اتاق

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 700 میلیون

-

بلوار اندرزگو

دو اتاق

11 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

500 میلیون تومان

12 میلیون و 500 هزار تومان

نیاوران

یک اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

200 میلیون تومان

30 میلیون تومان

یافت آباد

دو اتاق

هفت سال

آسانسور و انباری

70 میلیون میلیون

شش میلیون و 500 هزارتومان

سلسبیل

دو اتاق

15 سال

طبقه زیرهمکف بدون امکانات

60 میلیون تومان

چهار میلیون تومان

شاد آباد

دو اتاق

شش سال

آسانسور و انباری

100 میلیون تومان

پنج میلیون و 200 هزار تومان

خانی آباد

دو اتاق

19 سال

انباری

100 میلیون تومان

هفت میلیون تومان

میدان فردوسی

دو اتاق

19 سال

پارکینگ و انباری

100 میلیون تومان

هفت میلیون و 700 هزارتومان

خیابان 12 فروردین

دو اتاق

16 سال

انباری

200 میلیون تومان

شش میلیون تومان

خیابان جمهوری

دو اتاق

13 سال

انباری

300 میلیون تومان

سه میلیون و 200 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2148

به "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 80 متری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان 80 متری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید