تاجر مسلمان اندونزیایی مالک جدید اینتر شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: یکی از نشریات چاپ ایتالیا صبح امروز (سه شنبه) از فروش سهام باشگاه اینتر از سوی ماسیمو موراتی به اریک توهیر اطلاع داد.

تاجر مسلمان اندونزیایی مالک جدید اینتر شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا صبح امروز در خبری به نقل از ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر نوشت که سهام این باشگاه به اریک توهیر، تاجر مسلمان اندونزیایی که از مدت ها پیش در صدد این کار بود فروش رفته است.

کوریره دلو اسپورت در این خبر به نقل از ماسیمو موراتی نوشته است: توهیر پای قرارداد را امضا نموده است و طرفین به توافق رسیده اند. به زودی در یک کنفرانس خبری جزئیات این قرارداد اعلام خواهد شد.

موراتی در پاسخ به سوال خبرنگار کوریره مبنی براینکه آیا او همچنان رئیس اینتر باقی خواهد ماند یا خیر گفت: هنوز چیزی نمی دانم.

هنوز جزئیات دقیقی از اینکه آیا توهیر سهام باشگاه اینتر را یک جا خریداری نموده یا بخشی از آن را خریده اعلام نشده است اما او چندی پیش برای تبدیل شدن به یکی از سهامداران عمده نراتزوری ابراز تمایل نموده بود. گفته می گردد که توهیر با خرید 70 درصد از سهام اینتر، به سهامده اصلی این باشگاه تبدیل شده است.

توهیر 43 ساله متولد جاکارتا است که تحصیلات خود را در رشته بازرگانی در آمریکا به سرانجام رساند و اکنون به طور مشترک مالک شرکت تجاری آسترا اینترنشنال است. توهیر در حال حاضر رئیس اتحادیه بسکتبال جنوب شرق آسیا است و در لیگ بسکتبال اندونزی که تا سال 2006 مدیر آن بود، نیز 2 تیم دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 214

به "تاجر مسلمان اندونزیایی مالک جدید اینتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجر مسلمان اندونزیایی مالک جدید اینتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید