تاریخ عرضه دسپرادوس 3 معین شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، شرکت بازی سازی THQ Nordic تاریخ عرضه سومین قسمت از مجموعه دسپرادوس را تعیین نموده است. زمان زیادی تا عرضه فاصله نداریم و بازی دسپرادوس 3 (Desperados III) قرار است در روز 16 ژوئن روی کنسول ها و کامپیوتر عرضه گردد.

تاریخ عرضه دسپرادوس 3 معین شد

دسپرادوس 3 کاملا شبیه به دو قسمت قبلی این سری بازی ها و در سبک استراتژی ساخته شده است. بازی قرار است داستانی تازه را با مجموعه ای از شخصیت های جدید تعریف کند؛ داستانی که قبل از قسمت اول مجموعه دسپرادوس اتفاق می افتد. پنج شخصیت متفاوت که هر کدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند در اختیار بازی کننده قرار داده می گردد تا به یاری مهارت های آن ها، مراحل را به سرانجام برسانند.

وظیفه ساخت دسپرادوس 3 بر عهده استودیوی Mimimi Productions سپرده شده است که توانایی خود در ساخت بازی استراتژی را با بازی Shadow Tactics ثابت نموده است. به جرات می گوییم که بهترین فرایند بازی در سبک مجموعه بازی های کماندوز و دسپرادوس را با بازی Shadow Tactics تجربه نموده ایم و انتظار داریم دسپرادوس 3 حتی پایش را از این بازی هم فراتر بگذارد.

عرضه نسخه ای کلکسیونی هم برای دسپرادوس 3 در نظر گرفته شده است که شامل مجمسه های کوچک شخصیت های بازی است. این مجسمه ها روی یک جعبه موسیقی قرار می گیرند که شخصیت ها را به گردش در می آورد. نسخه کلکسیونی بازی همچنین شامل کتاب طراحی های بازی و دیسک موسیقی های آن است و در جعبه ای مخصوص و به همراه هشت کارت پستال عرضه می گردد. نسخه کلکسیونی دسپرادوس 3 با قیمت 120 دلار وارد بازار خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که برای معرفی شخصیت جان کوپر در این بازی منتشر شده است را ببینید.

بازی Desperados III روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

ببینید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 999

به "تاریخ عرضه دسپرادوس 3 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه دسپرادوس 3 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید