تبدیل 2 کارگاه فراوری لباس های محلی چهارمحال و بختیاری به کارگاه فراوری ماسک

به گزارش تور آسیایی ارزان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری از تبدیل دو کارگاه فراوری لباس های محلی چهارمحال و بختیاری به کارگاه فراوری ماسک اطلاع داد.

تبدیل 2 کارگاه فراوری لباس های محلی چهارمحال و بختیاری به کارگاه فراوری ماسک

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی روز دوشنبه 18 فروردین 99 در حاشیه بازدید از یکی کارگاه های فراوری ماسک در استان گفت: در این طرح بیش از 10 نفر از هنرمندان صنایع دستی در رشته های فراوری لباس های محلی برای یاری به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کوشش برای قطع زنجیره انتقال آن، اقدام به فراوری ماسک، شید، گان، لباس ایزوله، آستین، کلاه و روکش کفش می نمایند.

او اضافه کرد: در این طرح روزانه 1200 ماسک، 50 شید، 120 گان، 50 دست لباس ایزوله، 1000 آستین، 40 کلاه و 100 روکش کفش فراوری می گردد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: تمامی این محصولات با نظارت کامل و بر اساس پروتکل های بهداشتی فراوری و قبل از مصرف به مدت 30 ساعت پرتودهی می شوند.

او بیان نمود: امید است فعالان و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی بتوانند با اجرای این طرح، یاریی به مردم جامعه به خصوص کادر بهداشت و درمان انجام دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 939

به "تبدیل 2 کارگاه فراوری لباس های محلی چهارمحال و بختیاری به کارگاه فراوری ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل 2 کارگاه فراوری لباس های محلی چهارمحال و بختیاری به کارگاه فراوری ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید