تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از 100 عبور کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، با اتصال سازمان برنامه و بوجه کشور و مرکز ملی آمار ایران، تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز 100 دستگاه عبور کرد.

تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از 100 عبور کرد

مجید فولادیان، مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی با اعلام این خبر گفت:مرحله نخست اتصال دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در حال تکمیل است و ما در گام بعدی در پی افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در این درگاه هستیم.

فولادیان در مورد شرایط کیفی خدمات دستگاه ها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: در حال حاضر سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی و چندین دستگاه اجرایی دیگر در ارائه کامل خدمات خود به وسیله این درگاه پیشرو هستند و بقیه دستگاه ها نیز در حال تکمیل خدمات خود هستند.

فولادیان عدم همکاری بعضی از دستگاه های پرمخاطب در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به علت نداشتن پنجره واحد خدمات، نبود سامانه متمرکز با امکان احراز هویت الکترونیکی، عدم تحویل بعضی سرویس ها از سوی دستگاه ها و نقص داده در بعضی پایگاه داده های پایه ملی را مهمترین مسائل در این زمینه مطرح نمود و اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر این مسائل رفع شوند

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2187

به "تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از 100 عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از 100 عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید