تور چک: تماشای مکان های تاریخی و باستانی پراگ

به گزارش تور آسیایی ارزان، مکان های تاریخی و باستانی پراگ

یکی از برترین و پرماجرا ترین قسمت های سفر برای هر فرد بازدید از مکان های تاریخی و باستانی شهرو یا کشوری می باشد که به آن سفر نموده و یا قصد سفر به آنجا را دارد. در واقع می توان گفت مکان های تاریخی و باستانی پراگ و هر کشور یا هر شهری در واقع معرف هویت، قدمت و تمدن آن کشور می باشد.

تور چک: تماشای مکان های تاریخی و باستانی پراگ

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

پراگ مرکز کشور جمهوری چک و بزرگترین شهر این کشور با بیش از یک میلیون نفر جمعیت و چهاردهمین شهر اتحادیه اروپا می باشد که مکان های تاریخی و باستانی پراگ بسیار زیاد و جالبی می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است که هر کدام از مکان های تاریخی و باستانی پراگ را بشناسید و به بازدید و دیدنی آنها بروید. تمدن هزار و صد ساله پراگ و بعلاوه مرکز بوهمیا بودن و به علت موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد باعث شده است که بنا ها و مکان های تاریخی و باستانی پراگ بسیار زیبا و جالبی نیز در خود را جای دهد. یکی از بزرگترین مکان های باستانی این شهر قلعه پراگ است.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه مقرون به صرفه و تور ارمنستان مقرون به صرفه هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های مجذوب کننده سفر کنید.

قلعه پراگ

این قلعه از دوره بوهمیا بر جا مانده است و به عنوان مرکز آنها استفاده می شده است. امروز رئیس جمهوری در آن ساکن می باشد.

قلعه پراگ را مجموعه ای از قلعه ها، کلیسا هاو بناهای مختلف زیادی میتوان در نظر گرفت که زیبایی خاصی از تاریخ را در خود جای داده است.معماری این قلعه در طول دوران های مختلف با توجه به تغییر قرن ها، روزها و معماری بسیار خاص، بی نظیر و جالب می باشد که مورد تغییر بسیار زیادی قرار گرفته است اما ماهیت و هویت اصلی این قلعه پا برجا مانده است

این قلعه حدود 800 هکتار می باشد و برترین راهی که شما بتوانید تمامی مکان های تاریخی وباستانی پراگ موجود در قلعه را مشاهده کنید گشت و گزار پیاده در آن است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به جمهوری چک و مخصوصا پراگ سفر کردید برای دیدن مکان های تاریخی و باستانی پراگ قطعاً به دیدنی قلعه پراگ اقدام کنید و سعی کنید این قلعه زیبا را در شب نیز در نورهای رنگارنگ و زیبایی که بر اثر نور آن به وجود می آید مشاهده کنید.

پل چارلز

از قدیمی ترین مکان های تاریخی و باستانی پراگ به پل چارلز اشاره های زیادی شده است.این پل بر روی رودخانه ولتاوا قرار گرفته است. و به خاطر وجود دیدنی های زیادی مثل مجسمه مرد مقدس پاک و غیره معروف بوده است

بعلاوه در طول سالیان سال در هنگام ساخت این پل منبع خرافات و الهامات بسیار زیادی می باشد به طور مثال از اعداد135797531 سال ساخت آن که عنوان میکردند رمزی در آن نهفته است و یا اینکه 621که طول پل می باشد که با دقیق میزان گیری های دقیق تابش آفتاب و غیره خیلی منظم و دقیق و در نوع خود بی نظیر می باشد و هرکس از آن لذت می برد.عمیقا به شما توصیه می کنیم در شب نیز به دیدن پل بروید و نورپردازی بسیار زیبای آن را در شب نیز ببینید.

[cn-suggest-posts sts=رومربرگ آلمان stl=https://deltaban.com/attraction/romerberg-germany/ sbs=تورهای انفرادی اروپا sbl=https://deltaban.com/european-individual-tours/]

موزه ملی از دیدنی ترین مکان های تاریخی و باستانی پراگ

یکی دیگر از مکان های تاریخی و باستانی پراگ که بسیار مجذوب کننده و جالب می باشد موزه ملی این شهر است که به تازگی بازسازی شده است و شامل خانه ها و تاریخچه ملی مذهبی، هنر، موسیقی، جانور شناسی، انسان شناسی و… می باشد که شما را با دنیای نو و خاصی روبرو می نماید.

می توان گفت موزه ملی پراگ که مکان فعلی خود واقع شده است یکی از قدیمی ترین و اولین موزه های جمهوری چک می باشد که دراین کشور تاسیس شده است سال تاسیس موزه پراگ به 1800 میلادی می رسد و از آن لحظه تا به امروز مشغول به کار بوده است. شما می توانید اشیای برنزی خاص و بی نظیر و بسیار زیادی را از این دو قرن در این موزه ملی مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. موزه دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم در ملاقات از مکان های تاریخی و باستانی پراگ به آن سر بزنید و آن را دیدن کنید موزه ملی تکنولوژی می باشد.

کلیمانینوم و کتابخانه ملی

کلیمانینوم یکی از بزرگترین مجموعه ساختمانهای اروپا می باشند که به وسیله یسوعیو ها به عنوان دانشگاه استفاده میشده اند و زمانی که یسوعیوها از این کشور اخراج شدند این مجموعه ساختمان ها را به کتابخانه و مدرسه ملی تبدیل کردند. کتابخانه ملی پراگ دارای 6 میلیون کتاب می باشد که یکی از مکان های تاریخی و باستانی پراگ که بسیار جالب و مجذوب کننده برای دیدن و دیدن می باشد.

شما می توانید در کتابخانه بیش از 6 میلیون کتاب مشاهده کنید. بعلاوه از نظر ساختمان های قدیمی و با معماری جالب و زیبایی که چشم شما را خیره خواهد نمود دارای سقفهای 68 متری، آینه های مجلل، بازدید از معماری بی نظیر آن حدود یک ساعت طول می کشد.

[cn-suggest-posts sts=مراکز خرید فرانسه stl=https://deltaban.com/attraction/french-shopping-malls/ sbs=تور اروپا sbl=https://deltaban.com/europe-tours/]

میدان قدیمی شهر و ساعت نجومی آن

یکی از مکانهای تاریخی و باستانی پراگ که بسیار زیبا که قدیمی ترین مکان منطقه این کشور نیز محسوب می گردد و شما می توانید مرکز شهر را در آن مشاهده کنید و آغاز به جستجو کنید میدان قدیمی شهر می باشد که از معماری خاص و بی نظیر برخوردار بوده و از قدیم الایام در این شهر به جای مانده است.

از دیگر منطقه ها دیدنی و تاریخی این شهر میتوان به ساعت نجومی آن اشاره نمود که با درخشش خود در طول چندین قرن در میدان شهر قرار گرفته و بیانگر 12 حدیث و شخصیت های آن می باشد شما می توانید سبک خاص آن را در ساخت ساعت نجومی مشاهده کنید.

کلیسای سنت ویس

یکی از مکانهای تاریخی و باستانی پراگ که قطعاً باید به دیدنی بروید و مکان مهمی در شهر پراگ می باشد کلیسای سنت می باشد. این کلیسا در قلعه پراگ واقع شده است و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین کلیسا های مسیحی جمهوری چک است. جایگاه اسقف اعظم، مقبره مقدس و سه پادشاه نیز در قلمروی این کلیسا واقع شده است.

کلیسا در سال 1344 میلادی ساخته شده است و سبک های مدرن معماری و متفاوت مثل گو تیک، مدرننئو گو تیک و معماری قرن چهاردهم در آن قابل مشاهده می باشد. نمای داخلی کلیسا بسیار زیبا و مجذوب کننده و بعلاوه جالب و دیدنیی می باشد شما می توانید شیشه های رنگی بسیار زیبا و خاص را در آن مشاهده نمایید و از آن لذت ببرید اگر به دیدنی مکانها تاریخی و باستانی پراگ میروید قطعاً به دیدن و دیدنی کلیسای سنت ویس نیز بروید.

کلیسایtynm و مجذوب کنندهیت مکان های تاریخی و باستانی پراگ

اگر اهل دیدن و دیدن مکان های تاریخی و باستانی پراگ و کشورها و شهرهای مختلف و شناختن تاریخ آن ها و بعلاوه آنالیز هویت و نشان آن ها باشید، از دیدنی این کلیسا لذت خواهید. این کلیسا دو برج دوقلوی 80 متری دارد که در نوع خود بی نظیرمیباشند و معماری خاص و جالب آن را محاصره کردند.

راه ورودی کلیسا، راه باریک و کوچک می باشد که در بین خانه ها محاصره شده و از این خانه ها گذر میکند. با اینکه این کلیسا در قرن 15 میلادی ساخته شده است اما تغییرات بسیار زیادی در طول این سال ها در آن به وجود آمده و تغییرات بسیار جالب و مجذوب کننده نیز می باشد، اما همچنان سبک معماری قدیم و ساخت قدیمی و منحصر به فرد بودن برج های دوقلوی 80 متری در آن وجود دارد. میتوانید در این کلیسا مجسمه های زیبا، پورتال زیبا و نقاشی های آلتورا را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل مقرون به صرفه نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1915

به "تور چک: تماشای مکان های تاریخی و باستانی پراگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چک: تماشای مکان های تاریخی و باستانی پراگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید