تیم بسکتبال ب فردا راهی چین تایپه می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی ویلیام جونز از تورنمنت های معتبری است که هر سال با حضور نمایندگان قاره های مختلف به میزبانی چین تایپه برگزار می گردد. ایران هم بر اساس دعوت نامه دریافتی در هر دوره این تورنمنت حضور دارد.

تیم بسکتبال ب فردا راهی چین تایپه می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

سال جاری همچون سال گذشته، تیم ب به نمایندگی از بسکتبال ایران در تورنمنت ویلیام جونز حاضر می شود. این تیم فردا با ترکیبی 12 نفره متشکل از محمدرضا بهرام زاد، سینا واحدی، درو درغوکاسیان، امیرحسین آذری، وحید دلیرزهان، متین آقاجان پور، محمد یوسف وند، مرتضی طاهری، محمد ترابی، سالار منجی، احسان دلیرزهان و جلال آقامیری راهی چین تایپه می گردد.

تورنمنت ویلیام جونز از آدینه 21 تیرماه شروع شده و تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت. چین تایپه به عنوان میزبان دو تیم در این تورنمنت دارد. فیلیپین، کره جنوبی، کانادا، ژاپن، اردن و اندونزی هم دیگر کشورهایی هستند که دراین تورنمنت نماینده دارند.

تیم ب بسکتبال ایران نخستین دیدار خود درتورنمنت ویلیام جونز را روز آدینه برابر نماینده فیلیپین برگزار می نماید. برنامه دیدارهای این تیم به این توضیح است:

آدینه 21 تیر

* ایران - مایتی اسپرتز فیلیپین

شنبه 22 تیر

* ایران - تیم A چین تایپه

یکشنبه 23 تیر

* ایران - کره جنوبی

سه شنبه 25 تیر

* ایران - دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

پنجشنبه 27 تیر

* اردن - ایران

آدینه 28 تیر

* ایران - تیم B چین تایپه

شنبه 29 تیر

* ایران - ژاپن

یکشنبه 30 تیر

* ایران - اندونزی

به گزارش خبرنگاران، تیم ب بسکتبال ایران سال گذشته نایب قهرمان تورنمنت بین المللی ویلیام جونز شد. این تیم سال جاری نیز با راهنمایی فرزاد کوهیان به مصاف حریفان خود در این تورنمنت می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 163

به "تیم بسکتبال ب فردا راهی چین تایپه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال ب فردا راهی چین تایپه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید