عطایی: یک سر و گردن از کره جنوبی بالاتر بودیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنانم از نظر فنی و کیفیت یک سر و گردن بالاتر از کره بودند و عملکرد این تیم تهدیدی برای ایران به حساب نمی آمد.

عطایی: یک سر و گردن از کره جنوبی بالاتر بودیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی شاگردانش برابر کره جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کره به اسم تیم دوم گروه مقدماتی به این مرحله صعود نموده بود. بازیکنانم از نظر فنی و کیفیت یک سر و گردن بالاتر از کره بودند و عملکرد این تیم تهدیدی برای ایران به حساب نمی آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: با آگاهی به این موضوع با تمام قوا در زمین بازی کردیم، آمادگی خود را در جریان بازی حفظ کردیم وعملکرد مان را ارتقا دادیم و در نهایت راضیم که قاطعانه پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش روز به روز بهتر می شوند، توضیح داد: در روز های آینده بازی های دشواری داریم. تا کنون عملکرد قابل دفاعی داشتیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم تا مردم هم راضی شوند.

تیم ملی والیبال ایران فردا (آدینه) ساعت 10:30 در پنجمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی مردان آسیا به مصاف چین تایپه می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1820

به "عطایی: یک سر و گردن از کره جنوبی بالاتر بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: یک سر و گردن از کره جنوبی بالاتر بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید