تیم ملی تکواندو نونهالان 22 فروردین راهی چین می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: مربی تیم ملی تکواندو نونهالان گفت: تیم ملی تکواندو نونهالان کشور که در مسابقات دنیای 2014 قهرمان دنیا شد برای نخستین بار در مسابقات آسیایی حاضر می شود و 22 فروردین راهی چین می گردد.

تیم ملی تکواندو نونهالان 22 فروردین راهی چین می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

جعفر پولادی در گفت و گو باخبرنگار خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سومین اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در بوشهر برگزار شده است، گفت: سومین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان در خانه تکواندو شهید صدوقی بوشهر با حضور 11 بازیکن تیم ملی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این اردو تا 13 فروردین ادامه دارد، توضیح داد: اکنون بازیکنان تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در آمادگی 70 درصد هستند که تا 20 روز دیگر به آغاز بازی های آسیایی به مرز آمادگی کامل می رسند.

مربی تیم ملی تکواندو نونهالان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در چین برگزار می گردد، بیان نمود: این مسابقات از 26 تا 27 فروردین ماه در چین تایپه برگزار می گردد و 10 تن بازیکن تیم ملی از استان های تهران، البرز، مازندران، کرمانشاه، فارس و آذربایجان شرقی در آن شرکت دارند.

پولادی، مربیان تیم ملی را حسین علی نعیمی به عنوان سرمربی، حمید باقی نژاد به عنوان مدیر فنی و وحید ناصری به عنوان مربی بدن ساز بیان کرد و گفت: در 10 وزن این رقابت ها تیم ملی نماینده دارد و برای قهرمانی با تیم های چون کره جنوبی، چین تایپه و تایلند کار سختی در پیش داریم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی تکواندو نونهالان کشور قهرمانی دنیا در کارنامه خود دارد، توضیح داد: این تیم در سال 2014 قهرمان مسابقات دنیای باکو شده که محمد امین پولادی تکواندو کار بوشهری در این رقابت ها به نشان نقره رسید.

مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور با اشاره به اینکه با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شویم، اضافه نمود: هدف کسب دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات دنیای باکو است. تیم ملی تکواندو نونهالان کشور 22 فروردین راهی چین تایپه می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 531

به "تیم ملی تکواندو نونهالان 22 فروردین راهی چین می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیم ملی تکواندو نونهالان 22 فروردین راهی چین می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تکواندو نونهالان 22 فروردین راهی چین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید