ثبت&zwnjنام کنکور کارشناسی ارشد 1400 و المپیاد علمی دانشجویی کشور شروع شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شد.

ثبت&zwnjنام کنکور کارشناسی ارشد 1400 و المپیاد علمی دانشجویی کشور شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند از هم اکنون با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون (مندرج روی سایت سازمان سنجش) ، در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 تا روز یکشنبه 23 آذر 99 ادامه دارد و این ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گردد. متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گیرد، متقاضیان ضروری است از طریق کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 900 هزار ریال (90 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، ضرورت دارد که کدرشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند. این دسته از متقاضیان می بایست برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ 900 هزار ریال (90 هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کدرشته های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیغام نور و موسسات غیرانتفاعی هستند، ضروری است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 137 هزار ریال (13 هزار و 700 تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی برای دوره های مذکور، اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در روزهای پنجشنبه و آدینه 6 و 7 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1389

به "ثبت&zwnjنام کنکور کارشناسی ارشد 1400 و المپیاد علمی دانشجویی کشور شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت&zwnjنام کنکور کارشناسی ارشد 1400 و المپیاد علمی دانشجویی کشور شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید