دانشگاه پیام نور امارات در دوره دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مرکز امور بین الملل شعبه امارات دانشگاه پیام نور در دوره دکتری تخصصی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه پیام نور امارات در دوره دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام دانشگاه پیام نور، این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400، از بین ایرانیان مقیم خارج کشور و غیر ایرانیان مسلط به زبان فارسی از طریق بررسی سوابق تحصیلی، مصاحبه و آزمون و بررسی سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و مصاحبه علمی در قالب رشته های مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، در شعبه بین الملل این دانشگاه در کشور امارات دانشجوی دکتری می پذیرد.

ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی خواهد بود، بنابراین لازم است متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی http://iscreg.pnu.ac.ir از 15 اردیبهشت تا دوازدهم خردادماه 1400 نسبت به ثبت نام اولیه و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

شهریه و سایر هزینه های ثبت نام و تحصیل دانشجویان پذیرفته شده مقطع دکتری تخصصی شعب برون مرزی دانشگاه، به صورت ارزی و بر اساس مصوبات هیأت امنای دانشگاه تعیین می شود. پذیرفته شده در بدو ورود متعهد به ارائه تضمین های مالی لازم، معادل شهریه تقریبی مصوب دوره است.

زمان برگزاری مصاحبه از طرف مرکز امور بین الملل دانشگاه و پورتال این دفتر به آدرس isc.pnu.ac.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1654

به "دانشگاه پیام نور امارات در دوره دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیام نور امارات در دوره دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید