جهش سهم هوآوی در بازار تلفن هوشمند چین، سهام شرکت جهش کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق داده های شرکت تحقیقات بازار، کانالیس، در 3 ماهه دوم سال جاری شرکت هوآوی تکنولوژیز، با افت رقبا، پیشتازی خود در بازار در حال افول تلفن هوشمند چین را افزایش داده و سهم خود از این بازار را به 38 درصد رسانده است.

جهش سهم هوآوی در بازار تلفن هوشمند چین، سهام شرکت جهش کرد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

طبق داده های کانالیس، هوآوی که از اواسط ماه می در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار داده شده، در 3 ماهه دوم سال جاری 37.3 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را در چین به فروش رسانده است که این 31 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش داشته است. سهم بازار هوآوی از بازار تلفن هوشمند که در سال گذشته 27.6 درصد بود، بیش از 10 درصد جهش نموده است.

کانالیس همچنین بیان کرد که میزان فروش 3 ماهه دوم تلفن هوشمند هوآوی در چین، معادل 64 درصد کل فروش تلفن هوشمند هوآوی در این 3 ماهه است.

طبق داده های کانالیست، فروش تلفن هوشمند، در بزرگترین بازار تلفن هوشمند دنیا، در 3 ماهه منتهی به ژوئن، 6 درصد افت کرد و به 97.6 میلیون دستگاه رسید. این نهمین 3 ماهه متوالی است که بازار تلفن هوشمند چین، افت می نماید.

پس از هوآوی، اوپو، ویوو، شیائومی و اپل، 4 فروشنده برتر تلفن همراه در بازار چین هستند، که در این 3 ماهه، سهم آنها از این بازار کاهش یافته است.

پس از انتشار این داده ها سهام شرکت هوآوی بیش از 1.36 درصد جهش کرد.

قرار است در ادامه امروز، شرکت هوآوی داده های مربوط به عملکرد نیمه اول سال جاری خود را منتشر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 177

به "جهش سهم هوآوی در بازار تلفن هوشمند چین، سهام شرکت جهش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش سهم هوآوی در بازار تلفن هوشمند چین، سهام شرکت جهش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید