جوان گرایی نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان است

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم رقابت های انتخابی المپیک 2020 به میزبانی تایلند با قرار دریافت در رده چهارم جدول رده بندی به کار خود در مرحله گروهی خاتمه داد. ایران که در گروه دوم با قزاقستان، کره جنوبی و اندونزی هم گروه بود مقابل قزاقستان و کره با نتیجه سه بر صفر نتیجه بازی را واگذار کرد و در مقابل اندونزی هرچند بازی زیبا و پایاپایی به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم باخت.

جوان گرایی نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان است

سرگل علیزاده با اشاره به این که تغییر همیشه سخت به نظر می رسد، درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان در این دوره از رقابت ها آن هم با ترکیبی جوان، گفت: حضور در این دوره از مسابقات با یک تیم جوان و آینده دار با توانمندی بالا نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان ایران است. ایجاد تغییر در ترکیب هر تیمی ممکن است ابتدا سخت جلوه کند، اما مطمئنا با این سطح از استعدادهای موجود و با اتکا به برنامه ریزی صحیح ازسوی فدراسیون والیبال در آینده نزدیک می توانیم شاهد پیشرفت های شگرف در سطح والیبال بانوان کشورمان باشیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه در این دوره با وجود فرصت اندک، نداشتن بازی تدارکاتی با حمایت های رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال و همچنین کوشش های شبانه روزی کادر فنی از جمله سرمربی که تمام وقت در خدمت این تیم بود، جوانان ما نشان دادند در صورت حمایت و پشتیبانی از آن ها، می توانند در آینده نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن در مقابل تیم های برتر آسیا و بهتر است بگوییم دنیا، داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 702

به "جوان گرایی نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان گرایی نویدبخش آینده ای روشن برای والیبال بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید