حلقه وصل جبهه انقلاب کامل تر شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، مجموعه رسانه ای حلقه وصل با هدف تقویت وارتقای حرکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از نرم افزارحلقه وصل رونمایی کرد.

حلقه وصل جبهه انقلاب کامل تر شد

مجموعه رسانه ای حلقه وصل با هدف تقویت وارتقای حرکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از نرم افزارحلقه وصل رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، همزمان با سالروز دیدار تاریخی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مجموعه رسانه ای حلقه وصل باهدف تقویت وارتقای حرکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اقدام به تولید نرم افزار حلقه وصلبامعرفی صدها ظرفیت انسانی، محصولی، مراکز، موضوعات، پیشنهادات و رسانه ها برای نخستین بار کرده است.

این نرم افزار علاوه بر داشتن قابلیت های موجود در تقویم های مجازی از جمله اعلام اوقات شرعی، پخش اذان، قابلیت ثبت یادداشت و پیام یادآوری، متناسب با هر مناسبت مهم تاریخی و اجتماعی به معرفی بسته هایی فرهنگی در حوزه های مختلف فیلم، کتاب، مستند پرداخته است. معرفی سخنران و کارشناسان مرتبط با آن رویداد از دیگر ظرفیت های درنظر گرفته شده برای بسته های فرهنگی این نرم افزار است.

همچنین در نظر دریافت بخش تعاملی برای این نرم افزارو امکان انتشار ویژه فعالیت های مرتبط با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان های مختلف از دیگر امتیازات این نرم افزار است که می تواند حلقه وصل فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در استان های مختلف را مستحکم تر کند.

در حال حاضر نسخه اندروید این نرم افزار برای استفاده در گوشی های هوشمند منتشر شده است و در آینده نه چندان دور، نسخه آی اواس و ویندوز آن نیز منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 979

به "حلقه وصل جبهه انقلاب کامل تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه وصل جبهه انقلاب کامل تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید