خرید اقساطی گوشی موبایل و انواع گجت با شرایط ویژه

به گزارش تور آسیایی ارزان، دیجی دو، فروشگاهی برای همه

با بالا رفتن قیمت محصولات دیجیتالی از گجت های پوشیدنی گرفته تا گوشی های همراه، خرید این دست کالاها برای تمامی افراد مقدور نخواهد بود. از طرفی برندهای نامی در فراوری این محصولات با ارائه بهترین ها در نوع خودشان هر فردی را برای خرید وسوسه خواهند کرد. اما راهکار برای تصاحب آنچه دوست دارید چیست؟

خرید اقساطی گوشی موبایل و انواع گجت با شرایط ویژه

پاسخ شما نزد ماست. بازگشت به سنت دیرینه نسیه فروشی. بله، دیربازی است که ما از این سنت بهره برده ایم، بی آنکه حسرت نداشتن چیزی به دلمان بماند. پس اگر گوشی هوشمندی، ساعتی و یا کالای دیجیتالی دیگری دلتان را برده همین حالا می توانید آن را در اختیار خود تصور کنید. اما چطور؟

دیجی دو مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی با اینکه در بسکمک از مواقع مشتریان را حضورا نمی بیند، اما برای آن ها فروش اقساطی را در نظر گرفته است. دیجی دو یک فروشگاه محصولات دیجیتال بوده که با بیش از دو هزار محصول توانسته نامی معتبر در این زمینه کسب کند. این فروشگاه با ارائه به روز ترین محصولات دیجیتالی یکی از چند فروشگاه مطمئن در حوزه دیجیتال است. حال این سوال مطرح است که این فروشگاه با چه شرایطی محصولات خود را به شکل اقساط ارائه خواهد داد؟ اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن و معتبر برای خرید اقساطی گوشی موبایل هستید، می توانید با این دو روش از دیجی دو خرید کنید:

مسیرهای خرید اقساطی در دیجی دو

کارت لندو تهیه کنید

شاید پیش از این کارت های اعتباری فروشگاهی را دیده باشید. شرکت لندو با ارائه کارت های اعتباری می تواند مبلغی از محصول خریداری شده را پرداخته و شما را در خرید کالای مورد نظرتان کمک کند. افرادی که می خواهند به وسیله لندو خرید اقساطی از سایت دیجی دو داشته باشند، می توانند با ثبت نام در سامانه لندو با ارائه چک یا سفته اعتبار مشخصی را دریافت نموده و از کد ارائه شده توسط آن شرکت برای خرید از سایت دیجی دو استفاده نمایند. امکان استفاده از اعتبار سفته ها موجب شده کاربرانی که به دسته چک دسترسی ندارند نیز بتوانند با این برگه های اعتباری خرید نمایند.

سقف استفاده از کارت های لندو در صورتی که برای اولین بار از آن ها بهره ببرید؛ با بهره مندی از ضمانت چک می تواند 7.5 میلیون تومان اعتبار و در صورت ارائه سفته برای ضمانت 6 میلیون تومان اعتبار به شما ارائه دهد. از این رو افراد می توانند بسکمک از اقلام مورد احتیاج خود را با این مبلغ تهیه نموده و سپس مبلغ مورد نظر را به صورت اقساط به لندو بپردازند.

یاد آور می شویم که بهره مندی از میزان بیشتر اعتبار در گرو کسب امیتاز از شرکت لندو است. از این رو اگر امیتاز شما در این شرکت بالا باشد می توانید سقف خرید خود را تا 10 میلیون تومان افزایش دهید.

برای استفاده از کارت های اعتباری لندو می توانید به سامانه این شرکت مراجعه نموده و در آن ثبت نام کنید. سپس با مراجعه به مرکز فروشگاهی دیجی دو با کسب آگاهی از شرایط اقساط می توانید کالای مورد نظر را انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش از مقصد شرکت لندو با شما تماس گرفته خواهد شد. با ارسال مدارک مورد احتیاج تا 72 ساعت بعد و پس از اعتبار سنجی مدارک، کارت اعتباری برای شما صادر خواهد شد.

بای چک، راهی دیگر برای خرید اقساطی از دیجی دو

از دیگر روش های خرید اقساطی می توان به خرید از بای چک اشاره نمود. این روش نیز به مانند روش قبلی احتیاجمند ضمانت به وسیله چک و سفته است با این تفاوت که بای چک این امکان را فراهم آورده تا افراد بتوانند از شرایط کسر حقوق نیز برای پرداخت اقساط استفاده نمایند. بای چک با اقساط 24 ماهه خرید کاربران را آسان تر نموده است. بنابراین اگر محصول شما هزینه بالایی داشته باشد می توانید در مدت طولانی تری قسط آن را پرداخت کنید. این نکته لازم و ضروری است که موارد حقوقی خرید کالا اعم از گارانتی، و تحویل بر عهده فروشگاه مبدا خواهد بود.

برای ثبت نام در این سایت نیز ضروری است به سامانه آن مراجعه نموده و ثبت نام خود را کامل کنید. پس از ثبت نام، بای چک به اعتبار سنجی مدارک شما می پردازد. پس از 24 الی 72 ساعت می توانید مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنید. در صورتی که مدارک شما مورد تایید بای چک نهاده شد، امکان خرید از سایت دیجی دو برای شما فراهم خواهد شد.

بای چک برای سنجش اعبتار مدارک شما به قدمت حساب، معدل حساب، نداشتن سابقه چک برگشتی، شغل و سابقه شغلی توجه خواهد نمود. بنابراین استفاده از حسابی که دارای اعتبار بیشتری باشد می تواند مراحل اعتبار سنجی را تسریع کند. به خاطر داشته باشید اگر اقساط شما به صورت مرتب پرداخت گردد، با بالا رفتن اعتبار و امتیاز شما خرید های بعدی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

افرادی که تمایل داشته باشند از گزینه کسر از حقوق، پرداخت اقساط را انجام دهند، باید سفته ای برای ضمانت به این شرکت ارائه دهند که در انتها دوره اقساط به آن ها باز خواهد گشت.

جمع بندی انتهای

سایت دیجی دو با دارا بودن مدل های بیشماری از گوشی های هوشمند در تمامی برندها مانند گوشی نوکیا و یا گوشی های اپل تامین نماینده احتیاج تمامی کاربران خواهد بود. از طرفی شرایط اقساطی محدود به محصولات خاص نخواهد بود از این جهت تمامی محصولات این فروشگاه از این امکان بهره مند هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1229

به "خرید اقساطی گوشی موبایل و انواع گجت با شرایط ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی گوشی موبایل و انواع گجت با شرایط ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید