خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خودرو بی وای دی شناور با نام یانگ وانگ U8 پلاگین هیبریدی برای رقابت با بنز کلاس جی و لندروور دیفندر از سوی این خودروساز چینی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد.

خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد

خبرنگاران - بی وای دی در نمایشگاه خودروی ژنو این هفته با نمایش مدل هایی از جمله خودروی لوکس اسپرت 1200 اسب بخاری که می تواند روی آب شناور باشد، به میدان آمد. یانگ وانگ U8 پلاگین هیبریدی که بعلاوه قادر است یک چرخش 360 درجه تانکی را در محل انجام دهد، با مرسدس بنز کلاس جی و لندروور دیفندر رقابت می نماید و نشان دهنده فشار بی وای دی به بازار لوکس است.

پس از کنار گذاشتن فولکس واگن به عنوان پرفروش ترین خودروساز چین، بی وای دی در حال توسعه در اروپا برای ایجاد جریان های درآمدی نو و فرار از جنگ قیمت ها در بازار داخلی خود است. در همین حال، خودروسازان فعلی اروپا با پیچیدگی های تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی مقابله می نمایند و در عین حال با تقاضای سرد برای فناوری نو مبارزه می نمایند.

جزئیات قوی ترین خودرو ایرانی را در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

در حالیکه خودرو بی وای دی شناور با نام یانگ وانگ U8 قرار است توانایی های تکنولوژی بی وای دی را به نمایش بگذارد، سازنده محصولات بیشتری را به بازار انبوه به ژنو می آورد. این خودروها شامل یک نسخه اصلاح شده از شاسی بلند پنج نفره سیل (Seal) و تانگ کاملاً الکتریکی است که می تواند با یک بار شارژ 530 کیلومتر را طی کند.

فروش یانگ وانگ U8 در اروپا با قیمتی بالاتر از چین

شرکتی که در سه ماهه چهارم سال گذشته از تسلا به عنوان بزرگترین سازنده خودروهای برقی دنیا پیشی گرفت، فروش مدل های خود را در منطقه آغاز نموده است. با این حال، هنوز تعیین نیست که این شرکت تا چه مقدار با رانندگان اروپایی پیروز خواهد بود.

فولکس واگن، استلانتیس و رنو همگی به طور مستقل روی مدل هایی با قیمت 25 هزار یورو یا کمتر کار می نمایند، و رنو 5 برقی E-Tech خود را در ژنو به نمایش گذاشت. گروه مرسدس بنز و بی ام و قصد دارند تا اواسط دهه پیش رو چندین خودروی برقی نو با فناوری بهبودیافته فراوری نمایند.

قیمت خودرو چینی در ایران چگونه محاسبه می گردد؟ در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

بی وای دی جزئیات زیادی در خصوص قیمت و در دسترس بودن خودروهایی که در ژنو به نمایش می گذارد، ارائه ننموده است. یانگ وانگ U8 در چین با قیمتی در حدود 150 هزار دلار به فروش می رسد. قیمت مدل های این شرکت در اروپا بیشتر از بازار داخلی آنها است. قیمت کلاس جی در آلمان از حدود 128 هزار دلار آمریکا آغاز می گردد.

غیبت خودروسازان بزرگ اروپایی در نمایشگاه ژنو

فراورینمایندگان تحت فشار هستند تا در انتقال خودروهای الکتریکی کارآمدتر شوند، زیرا قیمت خودروهای باتری دار هنوز بسیار بالاتر از خودروهای مشابه موتور احتراقی است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برندهای دیگر در نمایشگاه خودروی ژنو این هفته شامل لوسید، ام جی موتور و ایسوز هستند و بیشتر خودروسازان بزرگ اروپا غایب هستند.

مشکل بزرگ دنا تعیین شد. در ویدیویی در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

رنو خودرو سال شد؛ این خودرو را بشناسید

گران شدن قیمت موتورسیکلت تا دو برابر در یک سال / موتور بیشتر از خودرو گران شد

برترین تایر ایرانی کدام است؟ / آنالیز تخصصی ویژگی های تایرهای ایرانی جهت خرید

دنا پلاس اتومات آپشنال چه امکاناتی دارد؟ آنالیز افت شدید کیفیت خودرو

جایگزین پژو پارس معرفی گشت / توقف فراوری پس از 23 سال!

رنو سامسونگ XM3 سروش دیزل رونمایی شد / همه چیز درباره رنو آرکانا کره ای

محصولات داچیا در ایران با نشان رنو به فروش می رسند / آشتی با فرانسوی ها؟

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید / آنالیز رنو سامسونگ QM6 وارداتی

تسمه تایم ماشین و زمان تعویض آن + راهنمای خرید

موتور سه سیلندر GDI هم توان با موتور EFP ایران خودرو/ بازنشستگی موتورهای EF7

منبع: بیت ران
انتشار: 8 اسفند 1402 بروزرسانی: 8 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3656

به "خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید