درخشش فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان

به گزارش تور آسیایی ارزان، دو فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز شدند عنوان کارگر و گروه کار نمونه جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و فراوری کشور در سال 1400 را از آن خود نمایند.

درخشش فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دو فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز شدند عنوان کارگر و گروه کار نمونه جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و فراوری کشور در سال 1400 را از آن خود نمایند.

حمیدرضا محمدیان سمنانی ، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، با اعلام این خبر گفت: در مرحله استانی سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و فراوری کشور که در سال 1400 برگزار گردید، شرکت نانو ترکیب سمن دارا به مدیریت مریم دارایی، به عنوان گروه کار نمونه در بخش خدمات و مهندس مسعود بوند، مدیرعامل شرکت نوین صنعت نپنی، به عنوان کارگر نمونه در بخش خدمات، معرفی شدند.

حمیدرضا محمدیان سمنانی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می گردد اضافه نمود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و کوشش در فرایند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اضافه نمود: شرکت نانو ترکیب سمن دارا به مدیریت دکتر مریم دارایی ز سال 1399 در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر و در زمینه فراوری نانوذرات بر پایه سیلیس فعالیت می کند و از جمله پیروزیت های این شرکت می توان به اخذ مجوز نانو مقیاس اشاره نمود.

وی اضافه نمود: شرکت نوین صنعت نپنی نیز به مدیر عاملی مهندس بوند از سال 1393 در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر و در زمینه طراحی و فراوری ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه، مهندس بوند پیش از این نیز پیروز به کسب عنوان کارگر نمونه استانی شده بود گفت: کسب عنوان کارگر نمونه کشوری در سال 1396 نیز از دیگر پیروزیت های کسب شده از سوی مدیر عامل شرکت نوین صنعت نپنی است.

محمدیان کسب این افتخار ارزشمند را نشان از کوشش و پشتکار جوانان و فناوران دانست و گفت: بی تردید حرکت جامعه فناوری موجب تقویت بنیه های مالی و توسعه استان سمنان خواهد شد و تحقق آن نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2082

به "درخشش فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جشنواره امتنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید