رئیس دومای روسیه: نمایش انتخابات در آمریکا دیگر انتها خوشی ندارد

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس دومای دولتی روسیه گفت: پیش از این انتخابات در ایالات متحده نمایشی همیشه با انتها خوب بود، ولی این کشور وارد مرحله ای شده که دیگر نامزدها و احزاب نتیجه آن را قبول ندارد و این گویای ناکارآمدی این سیستم است.

رئیس دومای روسیه: نمایش انتخابات در آمریکا دیگر انتها خوشی ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه راسیسکایا گازیتا، چاپ مسکو چنین ابراز عقیده نموده است که ایالات متحده وارد مرحله جدیدی شده است که نامزدهای پست ریاست جمهوری این کشور دیگر از پذیرش نتایج حاصله براساس واقعیات امتناع می ورزند و این سرانجام خوبی برای این نمایش نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس مجلس سفلی روسیه در پاسخ به سئوالی درباره مسائل بوجود آمده در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا گفت: در این کشور، هر اقدامی نمایشی است. پیش از این، یک نمایش به خوبی صحنه سازی شده از انتخاب کالج الکترال، با نامزدهایی که برای کسب آراء با هم رقابت می کردند، برای ما به نشان داده می شد. اما اکنون آنها نتوانستند آن را با سرانجامی خوب تکمیل نمایند.

این مقام مجلسی روس اضافه نمود: در ایالات متحده ، از ویژگی های شاخص همه زمان ها، دهه ها و حتی قرن های گذشته این بود که در سرانجام انتخابات، هر نتیجه ای در آن به رسمیت شناخته می شد. ولی امروزه ، ظاهراً ، آمریکا در حال ورود به مرحله جدیدی برای خود است که در آن نامزدها و احزاب با نتایج انتخابات موافقت نمی نمایند . در عین حال، آنها بر حقایقی صحبت می نمایند که واقعاً نشان می دهد روش انتخابات در این کشور دیگر نمی تواند به ترتیب فعلی برگزار گردد و این سیستم دچار مسائل اساسی است.

والودین همچنین در این مصاحبه یادآور شد که دومای دولتی روسیه میخواهد در چارچوب گروه چهارجانبه نرماندی به مذاکرات با مجلس های فرانسه و آلمان بازگردد و مجلس اعلای اوکراین هم در صورت اجرای تعهدات این کشور، می تواند به این فرایند ملحق گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1429

به "رئیس دومای روسیه: نمایش انتخابات در آمریکا دیگر انتها خوشی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دومای روسیه: نمایش انتخابات در آمریکا دیگر انتها خوشی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید