راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند

به گزارش تور آسیایی ارزان، در بازار لوازم جانبی گجت های هوشمند، بسیاری از شرکت ها به عرضه هندزفری های بلوتوثی می پردازند اما بین این شرکت ها، تسکو به عنوان یکی از برندهای ایرانی فعال در این حوزه محبوبیت بیشتری بین کاربران دارد. تسکو با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا، هدفون های بلوتوثی با کیفیتی ارائه می دهد که در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار عرضه می شوند. این شرکت با توجه به نیازهای کاربران، هدفون های بلوتوثی باکیفیتی را با قیمتی مناسب در اختیار آن ها قرار می دهد. اگر شما هم از علاقه مندان محصولات این برند هستید، با ما در راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو خبرنگاران همراه باشید تا شما را با چند محصول باکیفیت، پرقابلیت و قیمت مناسب از این برند ایرانی محبوب آشنا کنیم.

راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5358

اگر بودجه کافی برای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی تسکو در بازار را در اختیار دارید، مدل TH 5358 را می توانید به عنوان یکی از بهترین های هندزفری های بلوتوثی تسکو در نظر بگیرید. این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و حدود 73 درصد از خریدارانش در خبرنگاران خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. اول از همه باید به طراحی ارگونومیک این محصول تسکو اشاره کنیم که خیلی ساده و راحت درون گوش کاربران جای می گیرد و با توجه به وزن سبکی که دارد، در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای کاربران آزار و اذیت ایجاد نمی کند. البته سری این محصول به صورت پلاستیکی طراحی شده و شاید برای انجام فعالیت های ورزشی خیلی درون گوش چفت نشود، اما شما می توانید روی کیفیت بسیار خوب آن حساب باز کنید.

تسکو مدل TH 5358 را به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز کرده که به بیشتر دستگاه های هوشمند از جمله گوشی ، تبلت و لپ تاپ به راحتی متصل می شود و اتصال پایداری را با این دستگاه ها ایجاد می کند. وظیفه تولید صدا در این هدفون بلوتوثی بر عهده دو درایور 7.2 میلی متری دینامیک است که این کار را با بهترین کیفیت انجام می دهند و صدایی بسیار شفافی را به همراه بیسی مناسب و نرم به گوش کاربران می رسانند. اتصال بلوتوث در ایرپادها بسیار سریع و پس از اولین جفت شدن، به صورت اتوماتیک انجام می شود. بدین منظور، هر بار که ایرپادها از کیس شارژشان خارج شوند، به طور اتوماتیک به دستگاه هوشمند شما متصل می شوند. این ویژگی بسیار مفید است و به کاربران این امکان را می دهد که بدون احتیاج به تنظیمات دستی، به سرعت و با کیفیت به دستگاه خود متصل شوند و از موسیقی و مکالمات خود لذت ببرند.

دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که برای برقراری تماس های شما مورد استفاده قرار می گیرند و مکالمه ای شفاف با نویزهای خفیف را به شما ارائه می دهد. از لحاظ باتری و شاژردهی نیز این هدفون بلوتوثی در شرایط خوبی قرار دارند و شما با یک بار شارژ کامل دستگاه می توانید تا 4 ساعت مداوم از آن برای پخش موسیقی و مکالمه بهره ببرید. این آمار و ارقام با استفاده از کیس شارژ مجهز به باتری 580 میلی آمپر ساعتی به حدود 15 ساعت می رسد. شارژ شدن باتری این هندزفری بلوتوثی نیز به یک الی دو ساعت زمان احتیاج دارد و با کابل میکرو USB نیز شارژر می شود.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 9300

اگر دوست دارید محصولی داشته باشید که شباهت های زیادی با هندزفری بلوتوثی های بی سیم اپل دارد، مدل TH 9300 را می توانید به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول در نگاه اول از لحاظ طراحی، یادآور طراحی ایرپاد پرو اپل است و به درد آن دسته از کاربران می خورد که بودجه کافی برای خرید محصولات گران قیمت اپل را ندارند. این هندزفری بلوتوثی طراحی بسیار مجذوب کننده و ارگونومیکی دارد که به راحتی درون گوش کاربران می نشیند و با طراحی درون گوش آن ها به خوبی چفت می شود، بنابراین شما می توانید از این محصول برای ورزش کردن نیز بهره ببرید و نگرانی از بابت افتادن آن به بیرون نداشته باشید. وزن هر کدام از ایرباد های این هندزفری تسکو حدود 5 گرم است و هیچ محدودیت حرکتی برای شما به وجود نخواهد آورد.

مدل TH 9300 مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است که با استفاده از آن اتصالی بی سیم و پایدار را حتی در فاصله 10 متری فراهم می کند. سری های سیلیکونی استفاده شده برای این محصول، قابلیت تعویض دارند و شما می توانید از سری متناسب با اندازه گوش های خود بهره ببرید تا هدفون ها به طور ثابت درون گوش شما قرار بگیرند. یکی از نکات جالب توجه این محصول این است که از درگاه شارژ لایتنینگ بهره می برد و همین موضوع باز هم شباهت های این محصول با ایرپادز پرو اپل را به کاربران یادآور می شود. این محصول دو درایور 10 میلی متری باکیفیت دارد که وظیفه تولید صدا را بر عهده دارند و این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند.

دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این هندزفری بلوتوثی برتر تسکو در نظر گرفته شده که صدا را به خوبی و با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند. ایرباد TH 9300 با باتری داخلی خود که در حدود 4 الی 5 ساعت در حالت پخش آهنگ و مکالمه قابل استفاده است، عملکرد خود را تامین می کند. این آمار و ارقام به لطف باتری 598 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ این محصول نیز بیشتر می شود. شارژ شدن این محصول نیز حدود یک الی دو ساعت نیز به طول خواهد انجامید. نشانگر LED تعبیه شده روی کیس شارژ، اندازه باتری آن را به کاربران نشان می دهد. بدنه پلاستیکی این هندزفری بلوتوثی تسکو از جنس پلاستیک TPU ساخته شده که ساختاری براق دارد و لکه های چربی و اثر انگشت را به خود جذب می کند.

هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH 5359 TW S

در بین بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو، مدل های خاص نیز وجود دارد که از جمله مجذوب کننده ترین آن ها می توان به مدل TH 5359 TWS اشاره کرد. این هندزفری بلوتوثی ساقه های بسیار بلند و باریکی دارد و سری های آن نیز به صورت سیلیکونی طراحی شده که بسیار ارگونومیک هستند و اگر از کاربران اهل ورزش کردن باشید، می توانید روی این محصول به خوبی حساب باز کنید. وزن این محصول بسیار کم است و سنگینی آن نیز به حدود 50 گرم می رسد تا کاربران از این بابت نیز هیچ محدودیت حرکتی نداشته باشند. تسکو برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده کرده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد.

این محصول از ویژگی های مجذوب کنندهی بهره می برد که یکی از آن ها پشتیبانی از قابلیت TWS است. به لطف این قابلیت کاربران می توانند از هر کدام از سری های این هندزفری بلوتوثی به صورت تکی استفاده کنند. پخش موزیک و انتقال آن در این هدفون بلوتوثی هم با حساسیت 98 دسی بلی در محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز شارپ بوده و به لطف پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 کاربران تا برد 10 متری می توانند از این محصول بهره ببرند. برای کیس شارژ این محصول، یک نمایشگر LED دیجیتال در نظر گرفته شده که شارژ خود را برای کاربران به نمایش می گذارد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به پشتیبانی از گواهی CE و گواهی RoHS اروپا اشاره کرد.

همچنین این کیس محافظ در مواقع ضروری می تواند به صورت یک پاوربانک عمل کند و شما می توانید با اتصال گوشی به درگاه USB-C آن، برای مدتی کوتاه شارژ مورد احتیاج آن را فراهم کنید. از لحاظ باتری و شارژدهی این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و به لطف باتری های 35 میلی آمپر ساعتی، شما می توانید با یک بار شارژ حدود 3.5 الی 4 ساعت از آن و 55 ساعت در حالت استندبای از آن بهره ببرید. کیس 800 میلی آمپر ساعتی این محصول نیز می تواند مدت زمان شارژدهی این محصول را تا 55 ساعت ارتقاء دهد. همچنین برای شارژ کردن هدفون به 1.5 ساعت و برای شارژ کردن کیس شارژ آن به حدود 2.5 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. این محصول با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و شما می توانید این محصول را به بیشتر دستگاه ها (تبلت، کامپیوتر، گوشی هوشمند و …) متصل کنید.

هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370

اگر از طرفداران بهترین هندزفری های بلوتوثی گردنی تسکو در بازار هستید، می توانید مدل TH 5370 را به عنوان یکی از محصولات باکیفیت این برند محبوب ایرانی برای خرید خود در نظر بگیرید. در نگاه اول طراحی بسیار ارگونومیک و انعطاف پذیر آن بسیار خودنمایی می کند. تل این هندزفری بلوتوثی تسکو از جنس پلاستیک باکیفیت TPU تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و به راحتی دور گردن شما قرار می گیرد. همچنین گوشی های این هدفون به صورت مخفی طراحی شده و دارای سیستم جمع شوندگی کابل است که موقع استفاده می توانید آن ها را بیرون آورده و از آن ها بهره ببرید. به لطف این طراحی، کاربران راحتی بیشتری را در حین ورزش کردن و گوش دادن به موسیقی تجربه خواهند کرد. همچنین دسته های این هدست به داخل و تقریباً تا زاویه 90 درجه خم می شود. طراحی گوشی های این محصول به صورتی بوده که به طور کامل درون گوش قرار می گیرد و از گوش شما نمی افتد.

هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370 از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد و با دستگاه های هوشمند شما تا فاصله 10 متری اتصال پایداری را برقرار می سازد. تسکو برای این محصول خود یک باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می دهد و با یک بار شارژ تا 8 ساعت در حالت پخش موسیقی و تا 12 ساعت در حالت مکالمه می تواند به کاربران شارژدهی ارائه دهد. همچنین در حالت استندبای نیز اندازه شارژدهی این محصول به حدود 400 ساعت می رسد. روی بدنه انعطاف پذیر و باکیفیت این محصول دکمه های کنترل، دکمه تغییر مود از هدفون به اسپیکر، دکمه ولوم و دکمه پخش صوت نیز دیده می شود که بسیار کارآمد هستند. باتری این محصول نیز حدود 4 ساعت طول می کشد که به طور کامل شارژ شود.

هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370 علاوه بر کاربرد اصلی خود، به عنوان یک اسپیکر کوچک نیز قابل استفاده است. با استفاده از دکمه کوچکی که روی هدست واقع شده است، کاربران می توانند به راحتی بین حالت اسپیکر و هدفون جابه جا شوند و از امکانات هر دو حالت بهره مند شوند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از هدفون به عنوان یک اسپیکر کوچک برای پخش موسیقی یا مکالمات گروهی استفاده کنند و از کیفیت بالای صدا و عملکرد قابل اعتماد این محصول لذت ببرند.

هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 9300N

یکی دیگر از بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو با طراحی الگو گرفته از ایرپاد پرو اپل می توان به مدل TH 9300N اشاره کرد که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و با ویژگی های خوبی که دارد و همچنین قیمت مناسبش می تواند رضایت کاربران را به همراه بیاورد. این محصول دارای گوشی های راحت و ارگونومیک است که باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و به مدت طولانی همراه خود داشته باشند. همچنین، این هدست دارای میکروفونی با کیفیت بالا است که به کاربران امکان مکالمه واضح و روان را با دیگران می دهد. بدنه این هندزفری بلوتوثی از جنس ABS و PC تولید شده که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش مقاوم است. همچنین روی کیس این محصول نیز نشانگر LED قرار گرفته که روشن بودن و عملکرد ایرفون را نمایش می دهد.

این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به دستگاه های هوشمند استفاده می کند و حدبیشتر تا 10 متر نیز می تواند اتصال پایداری را ایجاد کند. علاوه بر این، درایورهای 10 میلی متری در هدفون ها مورد استفاده قرار گرفته تاثیر خوبی در تولید صدا با بیس قوی دارند و این کار با کیفیت بسیار مناسبی انجام می دهند. یکی از کاربردی ترین ویژگی های این محصول، پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ فعال است که همین امر سبب شده تا وضوح صدای بسیار خوبی از سمت شما برای مخاطب در برقراری تماس های صوتی داشته باشد. در مورد باتری و شارژدهی این محصول، باید اشاره کنیم که اگرچه شما می توانید تا 6 ساعت مداوم از ایربادها بهره ببرید، اما این اندازه به کمک کیس شارژ این هندزفری به حدود 15 ساعت می رسد. مدت زمان شارژ شدن هدفون ها یک ساعت است.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 5353 TWS

می رسیم به یک مدل پرفروش از تسکو یعنی هندزفری بلوتوثی مدل TH 5353 TWS. این محصول کیفیت بسیار مطلوبی دارد و حدود 72 درصد از خریدارانش در خبرنگاران خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. طراحی این هدفون بلوتوثی، راحتی بسیار بیشتری را فراهم می کند و باعث می شود هنگام انجام فعالیت های ورزشی، هدفون ها از گوش شما خارج نشوند. وزن این محصول 35 گرم و بسیار سبک است و هیچ فشاری به گوش شما وارد نمی کند. این مدل به واسطه بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی هوشمند یا تبلت شما متصل می شود. مدل TH 5353 TWS مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران می توانند با آن به مکالمه بپردازند. محدوده عملکرد آن ده متر است. این امر به این معناست که پس از ست کردن هدفون با گوشی هوشمند خود، می توانید از آن تا ده متر فاصله بگیرید و همچنان به موسیقی گوش کنید یا به مکالمه ادامه دهید.

این محصول از لحاظ طراحی الگوبرداری شده از ایرپاد اپل است و به همین دلیل نیز تسکو از درگاه کابل لایتنیگ برای این محصول خود استفاده کرده است. در قسمت پشتی هر کدام از گوش های این هندزفری، یک پنل لمسی گنجانده شده است که می توانید با لمس آن به تماس های خود پاسخ دهید یا آن ها را ریجکت کنید. این محصول که یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو به شمار می رود با یک بار شارژ، تا 2.5 ساعت می تواند شما را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند و برای شارژ شدن آن نیز باید 1.5 ساعت منتظر بمانید. بلوتوث این محصول از نوع نسخه 5.0 است.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5366 TWS

اگر در پی یک محصول خوش قیمت و در عین حال باکیفیت از تسکو هستید، شما می توانید مدل TH 5366 TWS را به عنوان یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های تسکو در بازار برای خرید در نظر بگیرید. این محصول ابعاد بسیار کوچک و جمع وجوری دارد و به لطف وزن سبک 75 گرمی اش، نه تنها برای حمل و نقل کردن آن مسئله ای نخواهید داشت، بلکه به راحتی درون گوش کاربران نیز جای می گیرد و برای استفاده طولانی مدت از آن هیچ مسئله ای نخواهید داشت. علاوه بر این، ساختار کاملا تو گوشی این محصول باعث ایزوله شدن صدا داخل گوش شده و به طور طبیعی نویزهای بیرون را تا حد زیادی حذف می کند.

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5366 TWS با همه سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و اتصال پایداری را با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 برای آن ها به وجود می آورد. قطر درایور اسپیکرهای این هندزفری 10 میلی متر بوده و حساسیت آن حدود 92 دسی بل است. آمپدانس این محصول 16 اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز می رسد. کیس شارژ این محصول با استفاده از باتری پلیمری 300 میلی آمپر ساعتی و همچنین ایرفون ها با استفاده از باتری 40 میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد احتیاج خود را تامین می کنند. با ظرفیت بالای باتری، این محصول در حالت پخش آهنگ و مکالمه، حدود 4 تا 5 ساعت مداوم عملکرد خوبی را به کاربران ارائه می دهد. برای شارژ کردن این محصول نیز به حدود یک ساعت زمان احتیاج دارید.

هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH5332

تسکو هندزفری بلوتوثی گردنی بسیار متنوعی دارد و اگر در پی یک مدل قیمت مناسب و پرامکانات آن هستید، می توانید روی ویژگی های بسیار خوب مدل TH5332 حساب باز کنید. با استفاده از بند دور گردن، هدفون بی سیم تسکو مدل TH5332 راحتی بیشتری را به کاربران ارائه می دهد. پدهای داخل گوشی نیز به صورت مخفی داخل بند قرار دارند که هنگام استفاده، می توانید آن ها را بیرون بیاورید و به راحتی از هدفون بهره ببرید. با وزنی فقط 67 گرم، این محصول بسیار سبک و راحت برای استفاده است و هیچ فشاری به گردن شما وارد نمی کند. مدل TH5332 با استفاده از بلوتوث نسخه 4.1 به موبایل یا تبلت شما متصل می شود و محدوده عملکرد آن تا ده متر است. با مجهز بودن به میکروفون داخلی، کاربران می توانند با استفاده از این هدفون به مکالمه بپردازند و باتری آن نیز تا حدبیشتر 16 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2387

به "راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین هندزفری های بلوتوثی تسکو؛ مدل های خوش قیمت و کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید