زاکانی قطع درخت را تکذیب و از وجود آثار باستانی اظهار تعجب کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، زاکانی قطع درخت را تکذیب و از وجود آثار باستانی اظهار تعجب کرد.

زاکانی قطع درخت را تکذیب و از وجود آثار باستانی اظهار تعجب کرد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران ظهر امروز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: ما مکرراً گفته ایم که این از مصوبات اساسی است که سابقه آن به دهه 70 باز می گردد. 43 پارک در تهران وجود دارد که در این طرح به عنوان یکی از اماکنی در نظر گرفته شده تا احتیاجهای عمومی مردم را رفع کند و یکی از این احتیاجها هم مسجد است.

وی اضافه کرد: در این مورد خاص هم نه درخت قطع می گردد و نه اتفاقی می افتد، یک ساختمان قدیمی را به مسجد بدل می نمایند و به اقتضای احتیاج پارک، سایر ظرفیت ها هم دیده شده است و بنابراین هیاهوها بر سر هیچ است.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره وجود آثار باستانی در این پارک گفت: چیزهای عجیبی گفته می گردد که ما هم تعجب می کنیم. آنجا یک ساختمان روشویی است که بدون قطع درخت به یک مکان قابل استفاده و خوب بدل می گردد.

وی اظهار داشت: این امر فقط به مسجد محدود نمی گردد، حتی اضافه کردن مجموعه های آموزشی و خدماتی هم برای پارک ها در نظر گرفته شده است تا پارک های فرامنطقه ای تهران که این امکان برایشان وجود دارد بدون قطع درخت این موضوع را تجربه نمایند. ما سال جاری 1 میلیون و 300 هزار اصله درخت کاشته ایم.

منبع: همگردی
انتشار: 15 فروردین 1403 بروزرسانی: 15 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4689

به "زاکانی قطع درخت را تکذیب و از وجود آثار باستانی اظهار تعجب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی قطع درخت را تکذیب و از وجود آثار باستانی اظهار تعجب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید