سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف از 15 شهریورماه شروع می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: سال تحصیلی جدید این دانشگاه به صورت مجازی از شنبه، 15 شهریورماه شروع می گردد.

سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف از 15 شهریورماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمود فتوحی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در بیست و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه های عظیم کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف به صورت مجازی از شنبه 15 شهریورماه آغاز می گردد، گفت: برنامه ریزی نموده ایم تا برای سال تحصیلی جدید بعضی کلاس ها به صورت ترکیبی برگزار گردد و دانشجویانی که احتیاج به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا نمایند.

فتوحی اظهار کرد: دانشگاه ها در ترم تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی را داشتند. دانشگاه شریف نیز 1200 درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به سرانجام رساند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف توضیح داد: ارزشیابی هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود، البته از این نظر سنجی ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد. آغاز ترم جدید نیز مجازی است و با توجه به اینکه مطمئن بودیم کرونا ادامه پیدا می نماید برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

وی اعلام نمود: برنامه ریزی نموده ایم تا برای سال تحصیلی جدید بعضی کلاس ها به صورت هیبریدی برگزار گردد و تقریبا تمام دانشکده ها که علاقه مند به برگزاری کلاس هیبریدی یعنی مجازی-حضوری در مقطع کارشناسی باشند و دانشجویانی که احتیاج به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا نمایند و سایر آن ها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.

فتوحی عنوان نمود: ما برای برگزاری کلاس ها و اسکان دانشجویان به صورت ایمن و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

لازم به ذکر است، در این اجلاس روسای دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی و صنعتی امیر کبیر به صورت حضوری و روسای سایر دانشگاه ها به صورت مجازی، همچنین ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش و مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان حضور دارند. مقرر شده در سرانجام اجلاس روسای دانشگاه ها خواسته ها، دغدغه ها و بعضی چالش های خود را برای سال تحصیلی جدید طی نامه ای اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1219

به "سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف از 15 شهریورماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی شریف از 15 شهریورماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید