طراحی سایت: سایت Auto Car برترین خودرو سال را گفت

به گزارش تور آسیایی ارزان، لیست نهایی 7 نامزدی خودروی سال 2022، معتبرترین جایزه خودروی نو جهان، پس از انتخاب از بین 38 نامزد واجد شرایط اعلام شد. سایت معتبر Auto Car بالاخره اسامی ماشین های مدنظرش را خاطرنشان کرد. نکته عجیب آن است که از بین برندهای محبوب جهان همان هایی که همواره ورد زبان ما است، ماشینی در این لیست دیده نمی گردد؛ نه خبری از تویوتا است، نه بنز، نه ب ام و و نه هیچ خودرو آمریکایی!

طراحی سایت: سایت Auto Car برترین خودرو سال را گفت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

قبلی 1 از 4 بعدی

کاپرا بورن، هیوندای آیونیک، فورد موستانگ Mach-E، رنو مگان E-Tech، کیا 5 EV، اشکودا Enyaq و پژو 308، از بین این ماشین ها برترین ماشین سال 2021 انتخاب می گردد. البته این انتخاب قوانین خاص خودش را دارد؛ مثلاً خودروهای واجد شرایط باید اساساً از مدل های تازه باشد و حداقل در 5 کشور اروپایی قبل از سرانجام سال 2021 در دسترس باشد. درمجموع 61 داور به نمایندگی از 23 کشور در این رأی گیری حضور دارند.

اکنون یک سؤال ساده مطرح می گردد. اگر قرار بود از بین محصولات ایرانی یکی را انتخاب کنید، به کدام ماشین رأی می دادید و چرا؟ و اینکه به طورکلی محصولات ایرانی توان رقابت با استانداردهای جهانی را دارد؟ پاسخ اظهرمن الشمس است؟ بله.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2122

به "طراحی سایت: سایت Auto Car برترین خودرو سال را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت Auto Car برترین خودرو سال را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید