سد بزرگی از جلوی سرخابی ها برداشته شد، جای طرفداران خالی بود

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر از ساعت 18 امروز سه شنبه در استادیوم آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که این ملاقات با رجحان یک بر صفر ایران به انتها رسید. مهدی طارمی(44) برای ایران گل زد.

سد بزرگی از جلوی سرخابی ها برداشته شد، جای طرفداران خالی بود

حمید سجادی بعد از این ملاقات گفت: به اصحاب رسانه به خاطر پوشش اخبار تیم ملی خدا قوت می گویم. به تک تک اعضای تیم ملی تبریک می گویم. بازی خوبی برابر امارات بود هر چند زمین لغزنده بود و شرایط آب و هوایی هم کار را سخت نموده بود. نگران آسیب دیدگی بازیکنان بودیم. به کادر فنی خدا قوت می گویم و از فدراسیون هم به خاطر میزبانی خوب و شایسته.

سجادی ادامه داد: بگذارید حرف دلم را بزنم و بگویم که جای طرفداران در این بازی بسیار خالی بود. اگر بگویند این ضعف وزارت ورزش و جوانان بوده که تماشاگران نیامدند ما می پذیریم اما بنده شخصا با وزیر بهداشت صحبت کردم که ایشان گفتند مصوبه ای هست که صادر شده و ما هم احترام گذاشتیم.

دیروز بعد از ملاقات با بازیکنان تیم ملی اسکوچیچ با من خصوصی صحبت کرد و گفت که کوشش تان را بکنید که تماشاگران بیایند تا بازیکنان روحیه بگیرند. من امروز هم پیگیری کردم اما در ستاد کرونا این تصمیم گرفته شده بود و ما هم احترام گذاشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است آقای رئیسی با بازیکنان تیم ملی ملاقات داشته باشند گفت: بنده نسبت به حسن اخلاق ایشان به تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان و اوضاع ورزش واقف هستم. مطمئن هستم که بزودی این اتفاق رخ خواهد داد. باید در پی شرایطی باشیم که تیم ملی با رئیس جمهور ملاقات داشته باشند. حتما این شرایط فراهم خواهد شد. روزی هم که قرار بود برای بازدید از تمرین تیم ملی بیایند وقتی شرایط سخت پروتکل را برایشان شرح دادیم خودشان خواستند که این حلقه پروتکل شکسته نگردد و در تمرین حاضر نشوند. پیشنهاد دادند که در فرصت مناسب تری در خدمت اعضای تیم ملی باشند.

سجادی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران مبنی بر این که اگر بخواهید نظر مشورتی به فدراسیون فوتبال بدهید نظرتان اسکوچیچ است برای جام جهانی یا گزینه دیگری گفت: در شرایط فعلی به خودم اجازه نمی دهم به مسائل فنی ورود کنم. خدا را شکر نتایج تیم ملی بسیار خوب بوده و بدون باخت جلو آمده است. مطمئنم که ستاره های خوبی داریم. کارشناسان هم این را می گویند که تیم ملی بسیار خوبی داریم.

وزیر ورزش در خصوص ویزا ندادن به اعضای تیم ملی کشتی گفت: من هنوز فرصت نکردم این موضوع را پیگیری کنم. حتما این مسئله را با آقای دبیر در میان خواهم گذاشت چرا که نظر تخصصی ایشان برای ما محترم هست.

سجادی در خصوص برگزاری مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: دو مجمع خیلی خوب برگزار کردیم. یک گام بسیار موثر در خصوصی سازی این دو باشگاه برگزاری مجمع بود. به مدیران دو باشگاه تبریک عرض می کنم. این یک کار تیمی بود. دو گزارش حسابرسی مطرح که مسائل مربوط به سالهای گذشته است و باید رفع گردد. هفته دیگر نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بالا خواهد رفت و قیمت گذاری ها هم انجام می گردد تا برای مراحل واگذاری آماده گردد.

وزیر ورزش ادامه داد: سد بزرگی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پشت سرگذاشتیم. تا چند روز دیگر هم قیمت گذاری و واگذاری انجام خواهد شد که باید این اقدام را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2023

به "سد بزرگی از جلوی سرخابی ها برداشته شد، جای طرفداران خالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سد بزرگی از جلوی سرخابی ها برداشته شد، جای طرفداران خالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید