سراج: بدون ذره ای پرداختی برای پیروزی به استادیوم آزادی می رویم

به گزارش تور آسیایی ارزان، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود مسائل اقتصادی، برای کسب پیروزی به مصاف پرسپولیس در استادیوم آزادی می رویم.

سراج: بدون ذره ای پرداختی برای پیروزی به استادیوم آزادی می رویم

به گزارش ، بهنام سراج، مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس در چارچوب بازی های جام حذفی، ضمن عذرخواهی بابت عدم حضور اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت به دلیل همزمانی کنفرانس خبری و تمرین تیم از حضور در جمع خبرنگاران ابراز خوشحالی کرد و گفت سال های طولانی بود دوستان را ندیده بودم.

سراج درباره شرایط تیم صنعت نفت برای رویایی با پرسپولیس گفت: بازی حذفی با پرسپولیس برای ما خیلی مهم است، ما در لیگ به جز بازی آخرمان نتایج نسبتا خوبی گرفتیم، ولی روی این بازی حساب ویژه ای باز نموده ایم. امیدواریم با تدابیری که سرمربی تیم اندیشیده، بتوانیم این بازی را با پیروزی به خاتمه ببریم.

بازیکن سابق تیم صنعت نفت اضافه نمود: آخرین بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان را کاملا بررسی و تمرینات را بر اساس آن طراحی کردیم؛ بنابراین با آمادگی کامل آمدیم.

سراج گفت: هرچند مدت کوتاهی، تمریناتمان به خاطر مسائل داخلی تیم با وقفه انجام شد، و تمرینات زیادی نداشتیم، اما در هفته گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و به غیر از یکی از بازیکنان که مصدوم است تمامی شاگردان آقای اسکوچیچ آماده بازی هستند.

پرسپولیسی سابق در واکنش به حواشی تیم صنعت نفت پیرامون مسائل اقتصادی گفت: مسئولان باشگاه به خصوص مدیریت شبانه روزی کوشش مینمایند که این مسائل حل بگردد، ولی متاسفانه تا امروز، به نظر میرسد تنها باشگاهی که از نظر اقتصادی هیچ دریافتی نداشته تیم صنعت نفت آبادان بوده است. امیدواریم این مشکل سریعا حل گردد.

بازیکن تیم ملی در جام جهانی 98 نسبت به احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: اگر نظر شخصی خود من مد نظر باشد باید بگویم تغییر سرمربی تیم ملی شاید از نظر احساسی درست باشد، ولی از نظر منطقی کار اشتباهی است.

برخی بازیکنان تیم صنعت نفت پس از شکست مقابل استقلال، مسائل اقتصادی و عدم پرداخت پول را دلیل نداشتن روحیه برای بازی دانسته بودند. سراج در واکنش به این موضوع اذعان داشت: قطعا تا زمانی که مسائل اقتصادی حل نشده باشد این مسئله وجود دارد، اما بچه ها قول داده ند هرچند مشکل اقتصادی پابرجاست، این موضوع را فراموش نمایند، تمرین های هفته گذشته شاداب تر بوده و با تمام قوا آمدیم و به دنبال پیروزی در آزادی هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 565

به "سراج: بدون ذره ای پرداختی برای پیروزی به استادیوم آزادی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: بدون ذره ای پرداختی برای پیروزی به استادیوم آزادی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید