سفر به کیش مفت شد!

به گزارش تور آسیایی ارزان، با تمام شدن تعطیلات عید نوروز و بعد از آن عید سعید فطر، گویا زمان مسافرت های کوتاه و طولانی هم به انتها رسیده و فعلا وقت بازگشتن از مقاصد گردشگری است.

خبرنگاران : برای همین هم هست که حالا اگر سری به سایت آژانس های مسافربری بزنید، می بینید که بلیت قطار و هواپیما که قبل از عید باید با قیمت های گزاف تهیه می کردید، به پایین ترین حد خود رسیده؛ تا جایی که مثلا بلیت تهران به مقصد کیش را با 200 هزار تومان می توانید تهیه کنید! این در حالی است که بلیت پرواز کیش به تهران با قیمت بیش از 2میلیون و 500هزار تومان فروخته می گردد.

سفر به کیش مفت شد!

شرایط هتل ها و مهمانسراها هم به همین ترتیب است و اگر الان قصد سفر کنید، قطعا می توانید یک جای مقرون به صرفه قیمت برای اقامت پیدا کنید و با مبلغ کمی، سفرتان را به خاتمه برسانید.

ضمن اینکه در عید معمولا هر جایی که پا بگذارید، آنقدر جمعیت هست که کلافه می شوید و کمتر پیش می آید که یک جای جهانگردی خلوت به تورتان بخورد، اما حالا همه جا خالی از جمعیت جهانگرد شده و می توانید با خیالی راحت گشت و گذار کنید.

پیشنهاد می کنیم اگر در تعطیلات به خاطر گرانی سفر نرفته اید و اگر بچه مدرسه ای ندارید و می توانید چند روز از محل کارتان مرخصی بگیرید، همین حالا بلیت بگیرید و به هر جای ایران که می خواهید سفر کنید. بهتر است این فرصت را از دست ندهید، چون هم هوا خوب و مطبوع است، هم بلیت برایتان مقرون به صرفه تمام می گردد و هم هر جایی که بخواهید بروید، خلوت است و لازم نیست برای تماشا یک موزه یا یک بنای تاریخی ساعت ها در صف بایستید یا اینکه در طبیعت دنبال یک گله جا بگردید که کسی ننشسته باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1403 بروزرسانی: 28 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4966

به "سفر به کیش مفت شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش مفت شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید