شرایط حساس برای بازی چین در انتخابی جام جهانی 2022

به گزارش تور آسیایی ارزان، تیم ملی فوتبال چین در شرایطی حساس در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به میدان خواهد رفت.

شرایط حساس برای بازی چین در انتخابی جام جهانی 2022

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فاکس، تیم ملی فوتبال چین باید در انتخابی جام جهانی برابر مالدیو و در ادامه گوام به میدان برود. قرار است ملاقات خانگی تیم ملی چین و مالدیو در کشور تایلند و بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

این تصمیم به خاطر شیوه ویروس کرونا گرفته شده است و چین باید در کشور تایلند از حریف خود میزبانی کند.

همچنین با توجه به اینکه آمریکا، ورود تمام افراد چینی را به قلمروهای خود ممنوع نموده است، گوام نمی تواند در کشور خود از چین میزبانی کند و به همین خاطر ملاقات این دو تیم به میزبانی گوام نیز قرار است در کشور تایلند برگزار گردد.

انتظار می رود این مسابقات بدون طرفداران پشت درهای بسته برگزار گردد ، اما تأیید نهایی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در انتظار است.

در حال حاضر سوریه در گروه A با 15 امتیاز از 5 مسابقه صدرنشین است در حالی که چین با هفت امتیاز از چهار مسابقه در رده دوم جدول قرار گرفته است. فیلیپین با هفت امتیاز از پنج مسابقه در رده سوم قرار گرفته است و مالدیو با شش امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. گوام هنوز امتیازی در این گروه به دست نیاورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 700

به "شرایط حساس برای بازی چین در انتخابی جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حساس برای بازی چین در انتخابی جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید