شنانی: فرعباسی با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است

به گزارش تور آسیایی ارزان، گروه استان ها- وینگر تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: اگر ضربه پنالتی سپاهان تبدیل به گل می شد، ممکن بود نتیجه بازی به شکل دیگری رقم بخورد اما توانستیم به جریان بازی برگردیم.

شنانی: فرعباسی با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، حسین شنانی پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود؛ سپاهان تیم بزرگی است و می دانستیم که کار سختی در پیش داریم. در نیمه نخست توانستیم به خوبی بازی را اداره کنیم اما روی یک اشتباه ضربه پنالتی به ضرر تیم ما اعلام شد اما خدا را شکر می کنم که دروازه بان تیم توانست ضربه را مهار کند و عملاً ما در بازی نگه داشت.

وی ادامه داد: اگر ضربه پنالتی سپاهان تبدیل به گل می شد، ممکن بود نتیجه بازی طور دیگری رقم بخورد. در نیمه دوم بعد از مهار آن پنالتی توانستیم به جریان بازی برگردیم و با تفکرات تارتار فرایند بازی را به سود خودمان تغییر داده و به گل برسیم و در نهایت 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وینگر تیم فوتبال ذوب آهن با تمجید از عملکرد فرعباسی دروازه بان این تیم، اظهار داشت: فرعباسی دروازه بان بسیار خوبی است و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر او باشیم.

شنانی درباره جایگاه و فرایند ذوب آهن در ادامه فصل گفت: ذوب آهن تیم جوان و خوبی است و اگرچه بازیکن بزرگ و پرآوازه ای در ترکیب تیم ما حضور ندارد اما همه بازیکنان در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می کنند و مطمئن باشید در خاتمه فصل ذوب آهن جایگاه بالایی خواهد داشت.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1909

به "شنانی: فرعباسی با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنانی: فرعباسی با مهار پنالتی ما را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید