استقلال با نوار مشکی مقابل ذوب آهن، برنامه سفر به تایلند معین شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن با نوار مشکی به میدان می رود.

استقلال با نوار مشکی مقابل ذوب آهن، برنامه سفر به تایلند معین شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن که فردا (پنج شنبه) در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار می شود با نوارهای مشکی به میدان می روند.

این حرکت آبی پوشان به یاد درگذشتگان سانحه تصادف جاده قم و اظهار همدردی با خانواده های این عزیزان انجام می شود. همچنین باشگاه استقلال، مصیبت وارده را به کلیه مردم ایران و به خصوص بازماندگان این سانحه ناگوار تسلیت گفت.

استقلالی ها در هتل تپناکورن

تیم استقلال پس از برگزاری دیدار فردا مقابل ذوب آهن به تهران باز می شود و آدینه شب برای برگزاری دیدار برگشت مقابل بوریرام به تایلند سفر می نماید. طبق هماهنگی های اجرا شده، کاروان تیم پس از رسیدن به شهر بانکوک توسط 2 دستگاه اتوبوس VVIP که از طرف باشگاه بوریرام برای استقلالی ها در نظر گرفته می شود، راهی شهر بوریرام خواهد شد. همچنین تیم استقلال در زمان حضور در تایلند، در هتل تپناکورن اقامت خواهد داشت.

ویزای کره جنوبی آبی پوشان صادر شد

استقلال در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، باید یا در کره به مصاف اف سی سئول برود یا در عربستان به مصاف الاهلی این کشور. از همین رو ویزای کاروان استقلال امروز (چهارشنبه) آماده شد تا آبی پوشان آمادگی لازم برای سفر به کره جنوبی در صورت صعود این تیم به مرحله بعدی را داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 255

به "استقلال با نوار مشکی مقابل ذوب آهن، برنامه سفر به تایلند معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با نوار مشکی مقابل ذوب آهن، برنامه سفر به تایلند معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید