شهاب دهقانی به جرم عشق به ایران و انقلاب از آمریکا اخراج شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، واکنش کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به بازداشت و اخراج دانشجوی ایرانی از آمریکا را در این خبر بخوانید.

شهاب دهقانی به جرم عشق به ایران و انقلاب از آمریکا اخراج شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار، محمد شهاب دهقانی حسینی، از جمله دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا است، وی دو سال از تحصیل خود در آمریکا را سپری نموده و حالا برای بازگشت دوباره خود به آمریکا دچار مشکل شده است. او که برای ملاقات با خانواده خود به ایران آمده بود، پس از بازگشت به آمریکا با ممنوعیت مسافرتی روبرو شده و ورود این دانشجو به کشور ایالت متحده غیرقانونی تلقی شده و بازداشت شده است.

از همان ساعت اولیه بازداشت و دیپورت این دانشجو، بعضی از رسانه های داخلی و خارجی خبر آن را با تیتر دانشجوی ایرانی که از آمریکا اخراج شده است منتشر نموده اند.

با خوندن توییت های امیراعتمادی فرشگرد و ضد انقلاب فهمیدم شهاب دهقانی دانشجویی که از آمریکا دیپورت شده جرمش اینه که تو آمریکا سعی می نموده چهره واقعی ایران و نشون بده و البته خلاف سنگین ترش لایک کردن پیج پناهیان و گذاشتن عکسش از سفر کربلاش بوده!:) به قرن 21 و آزادی بیانش سلام می کنیم

شهاب دهقانی به جرم عشق به ایران، نظام و انقلاب از آمریکا اخراج شد . . .

بعضی دیگر نیز مانند کاربران فضای مجازی در صفحات توییتری خود واکنش نشان دادند که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

کربلا رفتن طرف رو دلیل لازم و کافی برای دیپورت از آمریکا می دونن! با چنین هیولا هایی طرفیم.

این ها می خوان بر 83 میلیون ایرانی حکومت کنن.

شهاب دهقانی از ادامه تحصیل در آمریکا محروم و دیپورت شد.

عده ای از همزبان ها خشنود شده و وی را به جرم زیارت امام حسین لایق اخراج دانستند.

وزیر خارجه

موظف به پیگیری حق این شهروند ایرانی و وزیر علوم موظف به تامین شرایط ادامه تحصیلش در کشور است.

این طور که از بحث ها متوجه شدم، اکتویست هایی که به سر و سینه میزدند که شهاب دهقانی برنگردد سر درس و زندگی اش مدعی اند که کشف کردند این آقا جاسوس است، کاری ندارم که با کدام اعتماد به نفس و کدام تجربه زیسته و با کدام مدرک جاسوس شناسی فکر می نمایند چیزی که صادرنماینده ویزا نفهمیده ..

این که طرف کجا رفته یا چه عقیده مذهبی و سیاسی داره، نباید مبنای محرومیتش از حق بشه. آدم های زیادی در جهان هستن که ممکنه دین و مذهب یا عقیده سیاسی شون رو نپسندیم. جز موارد خیلی خاص، نباید از حقوق اساسی محروم شون کرد؛ یا اگر کردیم یه کم عجیبه ادعای التزام به حقوق بشر داشته باشیم

لازم به ذکر است؛ محمد شهاب دهقانی حسینی دانشجوی ایرانی در دانشگاه نورت ایسترن است که روز یکشنبه با ویزا تحصیلی اش وارد فرودگاه شهر بوستون شد، اما مرزبانی ایالت متحده با ورودش به خاک آمریکا جلوگیری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 725

به "شهاب دهقانی به جرم عشق به ایران و انقلاب از آمریکا اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهاب دهقانی به جرم عشق به ایران و انقلاب از آمریکا اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید