شهردار تهران درخصوص نصب دکل های مخابراتی تذکر گرفت

به گزارش تور آسیایی ارزان، عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: براساس قانون دکل های مخابراتی نباید در نزدیکی مراکز آموزشی و بیمارستان ها نصب گردد در حالی که این کار انجام می گردد.

شهردار تهران درخصوص نصب دکل های مخابراتی تذکر گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بعضی از تذکرات نیازمند تامین اعتبارات اقتصادی است.

وی اضافه کرد: البته بعضی دیگر از تذکرات صرفا موضوعات مدیریتی است و تذکر من حول محور جایزه جایی دکل های برق و بی تی اس است.

فراهانی اعلام نمود: تامین ایمنی مراکز آموزشی از ضرورت هایی توسعه پایدار است و باید شرایطی فراهم گردد تا دانش آموزان شرایط خوبی را برای کسب علم داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس قانون مکان یابی سایت های زمینی دکل ها باید در مناطق کم تردد و دور از بیمارستان ها و مراکز آموزشی باشد.

وی ادامه داد: شاهد این هستیم که به دلیل کم توجهی مجریان و دست اندرکاران دکل ها در نزدیکی مراکز آموزشی نصب شده است که این موضوع را هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد.

فراهانی گفت: در منطقه اکباتان در نزدیکی چندین مدرسه دکل هایی نصب شده است که سلامتی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از شهرداری توقع داریم تا نسبت به ساماندهی دکل های بی تی اس اقدام لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 475

به "شهردار تهران درخصوص نصب دکل های مخابراتی تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران درخصوص نصب دکل های مخابراتی تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید