آشنایی بیشتر با شهر زیبای مادرید در اسپانیا

به گزارش تور آسیایی ارزان، شهر مادرید نام خود را از یک قصر کوچک گرفته است و این قصر در ابتدا آل-موداینا نام داشته و به تدریج اعراب آن را ال-ماجرید نام‌گذاری کردند تا در آخر نام این شهر به مادرید تغییر نام پیدا کرد.

آشنایی بیشتر با شهر زیبای مادرید در اسپانیا

هتل‌ها و رستوران‌های بسیاری در این شهر برای میزبانی گردشگران وجود دارند که از جمله مهم‌ترین هتل‌های این شهر می‌توان اینتور پالاسیو سن مارتین را نام برد. به این نکته نیز توجه نمایید که حدود 45 میلیون نفر در سال به این شهر در کشور زیبای اسپانیا سفر می‌کنند.

پورتا دل سول مادرید و کلیسای جامع آلمودنا از بهترین جاذبه‌های شهر مادرید اسپانیا است که به شما توصیه می‌کنیم با تور اسپانیا ارزان به بازدید آن بروید. موزه‌ها، سالن‌های تئاتر، بناهای معماری و تاریخی تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر می‌باشند.

 شهر مادرید نیز همچون دیگر شهرهای اسپانیا، به علت نزدیکی به دریای مدیترانه، آب و هوای مدیترانه ای دارد. زمستان‌های مادرید بسیار سرد بوده و دمای آن به طور معمول زیر صفر است. این شهر در طول زمستان بارش پراکنده برف داشته و تابستان آن نیز دمای بالایی دارد که در بعضی مواقع دمای آن به بالای 40 درجه نیز می‌رسد.

شهر مادرید تابستان های خشکی داشته و در طول پاییز به طور مداوم، باران می‌بارد. به طور کلی، بارش باران در این شهر زیاد نبوده و آب و هوای این شهر در کشور اسپانیا نیمه خشک است. سفر با کشتی کروز پر از جاذبه برای بازدید بوده و شما با قیمتی ارزان می‌توانید بدون نیاز به تغییر مکان در هتل‌ها به چندین کشور اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا و فرانسه سفر کنید.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 541

به "آشنایی بیشتر با شهر زیبای مادرید در اسپانیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی بیشتر با شهر زیبای مادرید در اسپانیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی بیشتر با شهر زیبای مادرید در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید