شکست سنگین یاران کاظمی، تیم حدادی به پلی آف رسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: در سرانجام مرحله گروهی لیگ بسکتبال چین، یاران حدادی پیروز شدند به مرحله پلی آف برسند و مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی ناکام ماندند.

شکست سنگین یاران کاظمی، تیم حدادی به پلی آف رسید

به گزارش خبرنگاران، در هفته سی و هشتم و انتهای مرحله گروهی لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم کینگدائو دابل استارز با حضور ستاره ایرانی خود مقابل حریف به پیروزی رسید. در این بازی تیم تیانجین با نتیجه 135 بر 119 مقابل یاران حامد حدادی مغلوب شد. حدادی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، 23 دقیقه بازی کرد و 13 امتیاز و 8 ریباند برای تیمش به دست آورد. جاستین دنتمون 37 امتیاز و مایکل هریس 40 امتیاز دیگر برای کینگدائو به دست آوردند.

تیم جیانگسو تونگشی با حضور 48 دقیقه ای مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران مقابل شاندونگ فلیمینگ بولز مغلوب شد. شاندونگ این بازی را با نتیجه 120 بر 109 به سود خود انتها داد. کامرانی در این بازی 18 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل کسب کرد. ویلیام مک دونالد نیز 31 امتیاز و 18 ریباند برای تونگشی به دست آورد.

در دیگر بازی این هفته، چونگ کینگ فلای دراگونز با حضور ارسلان کاظمی مقابل شانگهای شارکس متحمل یک شکست سنگین شد. یاران ارسلان کاظمی با نتیجه یک طرفه 66 بر 110 در برابر حریف خود مغلوب شدند. کاظمی در این ملاقات 20 دقیقه بازی کرد و 2 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل داشت.

در انتها مرحله گروهی لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تونگشی با 10 پیروزی و 28 شکست در صندلی هفدهم، تیم کینگ دائو با 28 پیروزی و 10 شکست در مکان سوم و چونگ کینگ با 4 پیروزی و 34 شکست در صندلی بیستم (آخر) لیگ بسکتبال چین جای گرفتند.

به این ترتیب، تنها تیم کینگدائو با حضور حدادی به مرحله پلی آف راه پیدا کرد و مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی با انتها کارشان در لیگ چین به ایران باز می گردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 620

به "شکست سنگین یاران کاظمی، تیم حدادی به پلی آف رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین یاران کاظمی، تیم حدادی به پلی آف رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید