صدری: باید طبق مهلت AFC کارهای صدور مجوز را انجام دهیم

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، باشگاه های پرسپولیس، استقلال و گل گهر باید طبق مهلتی که AFC برای صدور مجوز حرفه ای داده است، کارهای مربوط به این موضوع را انجام دهند.

صدری: باید طبق مهلت AFC کارهای صدور مجوز را انجام دهیم

به گزارش خبرنگاران، سیدمجید صدری درباره جلسه اضطراری که امروز (آدینه) درباره حذف تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا در فدراسیون فوتبال برگزار گشت، گفت: طبق مهلتی که AFC داده است، باید کارها انجام گردد. البته قرار شد داریوش مصطفوی به عنوان سخنگو از طرف باشگاه های پرسپولیس و استقلال صحبت ها را انجام دهد.

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی گفته بود چطور سال های قبل این مسائل وجود نداشت، گفت: قرار شد مصطفوی درباره این مسائل صحبت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می گردد پرسپولیس و استقلال حذف نشده اند و این جلسه تنها به علت مشکل گل گهر سیرجان است، توضیح داد: خیر، اینطور نیست.

صدری راجع به اینکه اعلام نموده بود مشکل پرسپولیس برای صدور مجوز حرفه ای حل شده است، ولی چطور الان به مشکل خورده اند، گفت: بله، با آقای مصطفوی جلسه ای برگزار نموده و مسائل را رفع نموده بودیم، ولی ایراداتی از سوی AFC ارسال شده است که باید کارها را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2018

به "صدری: باید طبق مهلت AFC کارهای صدور مجوز را انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: باید طبق مهلت AFC کارهای صدور مجوز را انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید