ظرفیت اشغال هتل های مشهد به 80 درصد رسید

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی از اشغال 80 درصدی هتل های مشهد در نیمه نخست نوروز 1403 اطلاع داد.

ظرفیت اشغال هتل های مشهد به 80 درصد رسید

به گزارش خبرنگاران، محمود مادرشاهیان در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط هتل های مشهد اظهار کرد: هتل های مشهد در شرایط خوبی واقع شده است و درصد اشغال آن ها به بیش از 80 درصد رسیده است.

وی اضافه نمود: البته اخبار سیل و بارش های شدید باران در سطح اشغال هتل ها تاثیرگذار بوده است، اما با این وجود 80 درصد ظرفیت های هتل های مشهد تکمیل شده و مشکل به خصوصی وجود ندارد.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجا که تعطیلات ادامه دارد، در آینده نزدیک سطح اشغال بیش از 80 درصدی را برای هتل ها پیش بینی می کنیم.

مادرشاهیان در مورد شرایط اشغال هتل های اطراف حرم رضوی اعلام نمود: هتل های اطراف حرم رضوی به طور کامل تکمیل شده اند. البته بعضی از هتل ها تا 90 درصد و بعضی دیگر از هتل های اطراف حرم نیز تا 80 درصد تکمیل شده اند.

وی در مورد استقبال زائران از طرح 10 روز اقامت با 30 درصد تخفیف مطرح نمود: برای زائرانی که جهت اقامت در مشهد نیت 10 روزه می نمایند، 30 تا 40 درصد تخفیف درنظر گرفته ایم. این طرح تا به امروز موفقیت آمیز بوده و در بسیاری از هتل ها، مهمانان بیتوته نموده و اقامت 10 روزه دارند.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در مورد پیش بینی اش از طرح اشغال هتل ها در نیمه دوم نوروز 1403 اعلام کرد: در نیمه دوم نوروز نیز شرایط اشغال هتل ها خوب خواهد بود. پیش بینی ها این است که هتل های مشهد در نیمه دوم نوروز، همین اندازه اشغال را ثبت نمایند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 4 فروردین 1403 بروزرسانی: 4 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4451

به "ظرفیت اشغال هتل های مشهد به 80 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت اشغال هتل های مشهد به 80 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید