کشور زیبای اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید

به گزارش تور آسیایی ارزان،  اسپانیا یکی زیباترین کشورهای اروپا می‌باشد. آلمانی‌ها واقعا به کشور اسپانیا علاقه دارند و حتی جزیره مایورکا را به عنوان ایالت هفدهم خود می‌دانند. هر سال میلیون‌ها نفر به اسپانیا سفر می‌کنند.

کشور زیبای اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید

هر زمانی برای سفر به کشور اسپانیا مناسب می‌باشد و اسپانیایی‌ها همیشه در حال برگزاری جشن و پایکوبی هستند. بیشتر این جشن‌ها ریشه در مذهب اسپانیایی‌ها دارد و غذاهای لذیذ، موزیک و حضور با لباس‌های محلی به این جشن‌ها زیبایی خاصی می‌دهد.

آلمانی‌ها به خاطر علاقه‌ای که به این کشور دارند از اسپانیا به عنوان جشنی برای حواس پنج‌گانه یاد می‌کنند. بدون شک در کنار غذا‌های لذیذ، موسیقی، آواز و رقص فلامنکو جذابیت‌های بسیاری برای بازدید دارد. تور اسپانیا ارزان جاذبه‌های منحصربه فردی برای بازدید دارد.

گردشگران با چشیدن طعم تاپاس (Tapas) که یک غذا ملی این کشور است، دوباره خواهان سفر به این کشور خواهند بود. تاپا به انواع خوراک‌های کوچک حاضری گفته می‌شود که برای شام و ناهار مناسب هستند.

سن‌سباستین، مرکز استان باسک‌نشین گوئیپوسکوای در شمال اسپانیا می‌باشد. موزه گوگن‌هایم در شهر بیلبائو، مانند هیولایی نقره‌ای رنگ در زیر آفتاب درخشش دارد. این موزه توسط فرانک اوگری، آرشیتیک معروف آمریکایی طراحی شده و از سال 1997 به نمادی از این شهر تبدیل شده است و سالانه یک میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.  

 بندر بارسلون از سال 1992 که میزبان بازی‌های المپیک بوده، رشد و پیشرفت سریعی داشته و ساختاری مدرنی به خود گرفته است. برای سفر به کشور اسپانیا ما به شما، سفر با کشتی کروز را پیشنهاد می‌کنیم چون هزینه سفر با کشتی کروز بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 542

به "کشور زیبای اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشور زیبای اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور زیبای اسپانیا را برای سفر انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید