فرصتی مناسب برای ارائه ایده و محصول فناورانه در حوزه صنعت چسب فراهم شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، برنامه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتن) با همکاری شرکت میلان چسب، چالشی برای ارائه ایده و محصول های فناورانه مرتبط با صنعت چسب برگزار کرده است.

فرصتی مناسب برای ارائه ایده و محصول فناورانه در حوزه صنعت چسب فراهم شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، برنامه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتن) با همکاری شرکت میلان چسب چالشی برای ارائه ایده و محصول های فناورانه مرتبط با صنعت چسب برگزار کرده است.

علاقمندان می توانند حداکثر تا 15 مرداد ماه، طرح مفهومی خود را در چارچوبی که در سایت اینوتن مشخص شده، مدون و سپس از طریق سامانه به صورت آنلاین ثبت کنند. در پایان مرحله اول طرح های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت کنندگان برتر (اعم از فرد یا گروه) جهت ساخت نمونه آزمایشگاهی از طرح خود وارد مرحله دوم چالش خواهند شد.

برگزیدگان مرحله نخست، سه ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی طرح خود، یک نمونه آزمایشگاهی مطابق با طرح اولیه خود را طی مرحله دوم ارائه کنند. در پایان مرحله دوم جهت انتخاب طرح برتر، مستندات فنی و اقتصادی و هم نمونه آزمایشگاهی ارائه شده از سوی هر شرکت کننده از طریق هیات داوران ارزیابی و برنده نهایی معرفی می شود.

امروزه پیشرفت های صنعتی و تغییر نیاز های آن سبب شده تا چسب ها با خواص جدیدی ساخته و توسعه داده شوند که امکان استفاده در شرایط کاربری و دمایی مختلف را داشته باشند.

حال با توجه به فرایند رو به رشد صنعت چسب در دنیا و پیشرفت ­­های چشمگیر آن، برنامه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتن) با همکاری شرکت میلان چسب چالشی را در این راستا برگزار می کند که این چالش فراخوانی برای ارائه ایده و محصول های فناورانه مرتبط با صنعت چسب از طریق شرکت های فناور، گروه های پژوهشی، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و دانشجویان است تا با حمایت­ های مختلف بتوانند طرح های خود را به بازار عرضه کنند.

هدف از برگزاری این چالش ارائه ایده های فناورانه، نوآورانه و بدیع در حوزه چسب با ویژگی ­های توجیه پذیری از لحاظ اقتصادی، تناسب با صنعت ایران، قابلیت صنعتی شدن (تولید انبوه)، دارابودن بازار مناسب (داخلی و صادرات) است.

لازم به ذکر است؛ باید توجه شود که راهکار ها و طرح های ارائه شده باید کاملاً شفاف و روشن باشند، گزارش ها و آنالیز های ارائه شده باید از مراجع معتبر و براساس استاندارد های مورد قبول به دست آمده باشند، تفسیر و شرح نتایج براساس اصول علمی و بر پایه مستندات اجرا شده باشد، در صورت نیاز و تشخیص کلیه مراحل انجام کار قابل بازدید و ارزیابی باشد، استفاده از روش ­های پرهزینه و بدون توجیه اقتصادی قابل قبول نیست و طرح قابلیت تجاری­ سازی و تولید انبوه داشته باشد. همچنین طرح های دارای نمونه اولیه در اولویت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1767

به "فرصتی مناسب برای ارائه ایده و محصول فناورانه در حوزه صنعت چسب فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی مناسب برای ارائه ایده و محصول فناورانه در حوزه صنعت چسب فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید